Jeg mangler et program
Fra : Uffe Richter

Dato : 08-12-02 19:02

Jeg mangler et program til backup, opsætning, blockmails samt konti i
Outlook Express

Kan du hjælpe mig.

Mvh. Uffe

Fra : Jesper KA

Dato : 08-12-02 20:11

"Uffe Richter" <richter@web66.dk> wrote in message
> Jeg mangler et program til backup, opsætning, blockmails samt konti i
> Outlook Express

Første hit på Google når jeg søger på backup outlook express
er http://www.outlook-express-backup.com/

Søg selv efter flere.

Regards

Fra : Uffe Richter

Dato : 09-12-02 08:34

> Første hit på Google når jeg søger på backup outlook express
> er http://www.outlook-express-backup.com/
>
> Søg selv efter flere.
>
> Regards

Takker mange gange Jesper

Mvh. Uffe

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 08-12-02 20:53

In article <at01dl$k1o$1@sunsite.dk>, richter@web66.dk says...
> Kan du hjælpe mig.

Jeg kan fortælle dig hvor spørgsmålet skal stilles...

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Uffe Richter

Dato : 09-12-02 08:34

> Jeg kan fortælle dig hvor spørgsmålet skal stilles...
>
> dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Takker mange gange Jesper

Mvh. Uffe