Acad tegning til jpg/gif billede.
Fra : Rodrigo

Dato : 08-12-02 16:10

Hej! igen igen
Hvordan får jeg en jpg billede ud af en acad tagning `?

Eks. Jeg har et rigtig luftfoto (gif billede ) af den grund jeg vil
bygge nyt hus på, Jeg har så flyttet min plan og haveanlæg,træer,buske
ind på dette luft foto. og det ser rigtig godt ud, men men! nu vil jeg
gerne have det printet ud!, også have dette "luftfoto/plantegning" som
en .jpg eller .gif billede. Jeg har også lidt problemer med at nogen
gange ligger min plantegning ligger bag ved billede på dette luftfoto.
(Jeg har lavet dette i model mode)

God' jul

http://www.kandu.dk/

Fra : P.C.

Dato : 08-12-02 17:12

Hi

"Rodrigo" <Rodrigo.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> en .jpg eller .gif billede. Jeg har også lidt problemer med at nogen
> gange ligger min plantegning ligger bag ved billede på dette luftfoto.

Måske vil det være en bedre attitude ,at samle to Jpg til et billede , udenfor
Acad.
Altså hvis du vil have et "luft foto" af bygninger og træer , soppebassin og
hundehus, at plotte din tegning fra den retning du kan se ud af dit
"bagrundsbillede".
Du vælger selv bagrundsfarve i Acad og kan så vælge en standard farve, som vil
være "usynlig" når du placerer dit plot , ovenpå dit bagrundsbillede i et
billede rédigerings program, ------ det er jo en standard feature i de fleste
grafik programmer, at du kan angive en bestemt farve som transparent.
P.C.
http://www.designcommunity.com/discussion/23842.html

Fra : .Kody

Dato : 08-12-02 17:38

> [...]
> en .jpg eller .gif billede. Jeg har også lidt problemer med at nogen
> gange ligger min plantegning ligger bag ved billede på dette luftfoto.

Du kan flytte billedet tilbage med Draworden, herefter kan du printe
direkte fra Autocad, det er der ingen problemer i.

..Kody