nyt fra polen!
Fra : grabtool

Dato : 07-12-02 22:25

gaddag mine danske venner!

internettet gør mirakler her sidder jeg i polen og skriver til en dansk
film-nyhedsgruppe!! hvor fedt! siden det er første gang jeg skriver til
denne gruppe, vil jeg gerne spørge, om I har en eller anden form for FAQ,
eller gruppe-etikette, som kan læses for at undgå alle mulige "faux pas".

håber, at I har nogle spændende diskutioner om film her. disse kan jeg
sagtens bidrage til (selvom dansk ikke er mit modersmål)

hilsen,
wojtek (polen)

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 07-12-02 22:34

"grabtool" <grabtool@mail.icpnet.pl> skrev

> [...]
> eller gruppe-etikette, som kan læses for at undgå alle mulige "faux pas".

Se her for FAQ http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.sprog/
Netiketten for Usenet generelt, gælder naturligvis også her http://www.usenet.dk/netikette/

I øvrigt velkommen til!

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : A.And

Dato : 08-12-02 08:34

"Kevin Edelvang" <barok@DETTE.skal.fjernes.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Se her for FAQ http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.sprog/
> Netiketten for Usenet generelt, gælder naturligvis også her
> [...]

Hej
Burde han mon ikke kigge her:
http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.film/
istedet for i faq for kultur.sprog???

Kim

Fra : grabtool

Dato : 08-12-02 10:20

"A.And" <no@mail.com> skrev i en meddelelse

> Hej
> Burde han mon ikke kigge her:
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.film/
> istedet for i faq for kultur.sprog???

hej,
tak for FAQ.
wojtek

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 09-12-02 00:26

"A.And" <no@mail.com> skrev

> Burde han mon ikke kigge her:
> http://www.usenet.dk/oss/dk.kultur.film/
> istedet for i faq for kultur.sprog???

Hehe, naturligvis, jeg kopierede bare tankeløst et link til film-faq'en fra et indlæg her i gruppen af Brandt Nielsen. Han må ha
haft en lisså dårlig dag, så jeg havde her

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-12-02 11:27

Kevin Edelvang skrev:
> Hehe, naturligvis, jeg kopierede bare tankeløst et link til
> film-faq'en fra et indlæg her i gruppen af Brandt Nielsen. Han må ha
> haft en lisså dårlig dag, så jeg havde her

Det er svært med alle de OSS'er! (Jeg vedligeholder dem begge to.)

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Hvis de så i det mindste kunne holde sig ovre i et hjørne af skærmen

Fra : Madsen

Dato : 07-12-02 22:38

On Sat, 7 Dec 2002 22:25:18 +0100, "grabtool"
<grabtool@mail.icpnet.pl> wrote:

>gaddag mine danske venner!

Velkommen til en dansk nyhedsgruppe.

> [...]
>eller gruppe-etikette, som kan læses for at undgå alle mulige "faux pas".

Ja, kik her :
http://www.usenet.dk/

God fornøjelse

venlig hilsen