En tilfældig decemberdag
Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-12-02 13:33

Da jeg vågnede søvndrukken til morgen valgte jeg at se resten af Tora,
Tora, Tora-filmen, som jeg ikke fik set færdig forleden. Smaddergod
film, både i den stille, dokumentariske beskrivelse af forberedelserne
og i den lange, detaljerede passage med angrebet på Pearl Harbor.

Det er først nu bagefter, at det går op for mig, hvilken dato det er i
dag.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»'Feel good'-genren er åbenbart ved at blive trendy, sagde

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 09-12-02 15:12

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:assppj$ol4$1@sunsite.dk...
> [...]
> og i den lange, detaljerede passage med angrebet på Pearl Harbor.
>
> Det er først nu bagefter, at det går op for mig, hvilken dato det er i

Hej Peter,

Jeg har hørt meget godt om Tora, Tora, Tora!

Er 129,- for den på DVD værd at betale?
http://www.dvdoo.com/dvdoo/film.asp?Command=6076 - hvis folk skulle være
interesserede.

mvh
Mads

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-12-02 21:03

Mads Holmsgaard Eriksen skrev:
> Jeg har hørt meget godt om Tora, Tora, Tora!
>
> Er 129,- for den på DVD værd at betale?

Ja, det synes jeg da. Eftersom den både er en efter alt at dømme meget
nøjagtig historisk beretning og en flot krigsfilm med en del veludført
action, oplevede jeg den som en meget helstøbt film. Måske en anelse
langsom en gang imellem og med begrænset personindlevelse, men det kan
tolereres.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Every birthday I've had since I was ten years old has