Starwars
Fra : Christian Trier Clau~

Dato : 07-12-02 13:30

Hej
Jeg har set at man kan få Starwars episode 2 for 209 kr. på internettet, men
det er så en Rgion1 DVD. Hvad for en kan i anbefale at man køber Region1
eller Region2? PS Har lige fået Band of Brothers og den er totaaaalt fed
også selvom den er i papæske versionen.

MVH
Christian

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 07-12-02 14:56

"Christian Trier Clausen" <ct_clausen@oncable.dk> wrote in message
> [...]
> det er så en Rgion1 DVD. Hvad for en kan i anbefale at man køber Region1
> eller Region2? PS Har lige fået Band of Brothers og den er totaaaalt fed

Køb den i stedet på www.futureent.com, der koster den £15.99 hvilket i
dagskursen svarer til kr 186,50 og så er det inkl levering (og region 1).
Det er en FED udgivelse. Køb kun R2 hvis du skal have danske tekster.

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-12-02 17:16

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Køb den i stedet på www.futureent.com, der koster den £15.99 hvilket i
> dagskursen svarer til kr 186,50 og så er det inkl levering (og region 1).
> Det er en FED udgivelse. Køb kun R2 hvis du skal have danske tekster.

Og hvis du gerne vil have danske tekster har Regon 1 dvd (r1dvd.dk) den til
198

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 07-12-02 18:09

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse

: Det er en FED udgivelse.

Ja. Jeg har R2 udgaven. Det undrer mig at DVD-casen ikke er den samme
Episode 1 som Episode 2.

Jeg synes dog at filmen er den værste Star Wars film jeg har set til
dato. De har totalt overdrevet brugen af computereffekter. Jeg synes
det ødelægger filmen en del. Desuden synes jeg heller ikke handlingen
er så god. Det der hvor de løber rundt i robotfabrikken det er fandeme
for Indiana Jones agtigt efter min mening.

Håber 3'eren bliver bedre! (etteren var god)

/ / dentro / /

Fra : -V-

Dato : 07-12-02 18:32

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev:

> (etteren var god)

Jeg håber ved Guds søde grød, at du af vanvare mener 'fireren', og ikke The
Phantom Menace?

TPM var noget venstrehåndsmakværk, fuld af dårlige skuespilspræstationer,
irrelevante sidehistorier, en birolle som man enten elsker (hvis man er
mellem 8 og 14 år) eller hader (hvis man er udenfor førnævnte
alderskategori), og et _elendigt_ manuskript.

Joh, den var sørme god......NOT.
Men det er selvfølgelig bare min mening.

-V-

Fra : Brian K

Dato : 07-12-02 21:10

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> alderskategori), og et _elendigt_ manuskript.
>
> Joh, den var sørme god......NOT.
> Men det er selvfølgelig bare min mening.

ENIG (sikke en gang lort )

mvh
brian

Fra : ML-78

Dato : 11-12-02 22:00

> [...]
> alderskategori), og et _elendigt_ manuskript.
>
> Joh, den var sørme god......NOT.
> Men det er selvfølgelig bare min mening.

Nej - det er også min mening.

ML-78

Fra : Martin Helbo

Dato : 07-12-02 18:38

"/ / dentro / /" <kena@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Håber 3'eren bliver bedre! (etteren var god)

Det er fedt at det, ligesom i de tre første er James Earl Jones der skal
lægge stemme til Darth Vader.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 07-12-02 23:44

> [...]
> er så god. Det der hvor de løber rundt i robotfabrikken det er fandeme
> for Indiana Jones agtigt efter min mening.

Den scene var slet ikke planlagt, men blev lavet i sidste øjeblik (ifølge
ekstramaterialet på DVD'en).
I virkeligheden er scenen kun med for at LucasArts kan lave et platformspil
efter filmen. Ligesom Pod-Race
kun var med i etteren for at de kunne lave et racerspil, og rumskibskampene
kun var med for de kunne
lave et flyve-kampspil, og skyderi/fægte-scenerne kun er med for at de kan
lave 3D-shooters.

/Brian

Fra : Devast8or

Dato : 07-12-02 17:10

Hvis din afspiller kan tage både R1 og R2, er mit råd at gå efter hvad der
ligger på de forskellige udgivelser (hvis der overhovedet er andet end de
danske undertekster til forskel), og så selvfølgelig prisen.

Devast8or

--
Spamfilter activated