Boligbytte kbhvn - Læsø uge 3/4
Fra : Kay Johannsen

Dato : 07-12-02 00:50

Vi er to voksne der ønsker at byttebolig i det indre København og tilbyder
hus eller sommerhus på Læsø i uge 3 eller 4.
venlig hilsen Kay

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 07-12-02 21:04

Kay Johannsen wrote:

> Vi er to voksne der ønsker at byttebolig i det indre København og tilbyder

Gruppen er ikke for køb og salg, eller leje. Prøv et andet sted.
Se fundats for gruppen: (Via linket indsat nederst)

3 Fundats:
Formålet med gruppen er diskussion af rejse relaterede emner,
..
..

Private køb/salg-annoncer og kommerciel annoncering er ikke tilladt.

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Søren Brix

Dato : 08-12-02 20:28

ææhhhh

hvad er der lige galt i det her det ser på mig ud som om det er en famillie
der skal på ferie i KBN og vil der for gerne bytte bolig ???

ja man skal nu passe på NG-betjenetene........

mvh

Søren Brix Nielsen

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 08-12-02 22:03

"Søren Brix" wrote:

> [...]
> der skal på ferie i KBN og vil der for gerne bytte bolig ???
> ja man skal nu passe på NG-betjenetene........

Du har ret, det er da lige på grænsen.

Søren: Prøv at svare under spørgsmålet, og klip overflødig tekst væk.

--
Mvh. Jørgen

Fra : Søren Brix

Dato : 09-12-02 22:06

> Du har ret, det er da lige på grænsen.
>
> Søren: Prøv at svare under spørgsmålet, og klip overflødig tekst væk.
>
> --
> Mvh. Jørgen

Hej Jørgen

jeg synes at det er lidt irriterende at skulle svare under
spørgsmålet/indlægget, da folk der læser svaret som regel altid har læst det
også er det lidt træls at scolle sig igennem et indlæg for at se svaret !!

m.v.h

Søren Brix Nielsen

Fra : Grethe / Sportslex

Dato : 09-12-02 22:28

"Søren Brix" skrev i en meddelelse...
> jeg synes at det er lidt irriterende at skulle svare under
> spørgsmålet/indlægget ... [] ..., også er det lidt træls at
> scolle sig igennem et indlæg for at se svaret !!

Enig, men løsningen er, at klippe i det indlæg, du svarer på,
så kun lige det vigtigste bliver gengivet / refereret. Det er
sjældent nødvendigt, at hele indlægget, man svarer på,
gengives.

--
Bedste hilsner Grethe
Homepage: http://www.sportslex.com/

Fra : Jan Bøgh

Dato : 10-12-02 16:41

"Grethe / Sportslex" <sportslex_editor@sportslex.com> wrote in message

> Enig, men løsningen er, at klippe i det indlæg, du svarer på,
> så kun lige det vigtigste bliver gengivet / refereret. Det er
> sjældent nødvendigt, at hele indlægget, man svarer på,
> gengives.

man kunne jo anbefale http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

vh
Jan