Berthelsen: Nyt tv-program
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-12-02 22:49

Haha. I aften havde "Berthelsen Uaktuelle Nyheder" stillet DRs klagetelefon
om til studiet. han skulle passe den i aften. Der var en lytter som ringede
ind. vedkommende var stærkt utilfreds med at man fjernede de gode hyggelige
programmer. Hun ville have "Fællessang på Bakken" tilbage og så en hel hel
masse tyske schlagere. Tyskerne laver sådan nogle flotte show. Dem kunne i
lære noget af, i stedet for at fjerne alt det gode. Og så noget mere "Ricky
Lake".

RICKY LAKE PRÆSENTERER TYSKE SCLAGERE PÅ BAKKEN
Berthelsen skrev det ned og lovede at gøre noget ved sagen. Han
konkluderede at lytteren ønskede en blanding af fællessang, tyske schlagere
og Ricky Lake. Sidst i udsendelsen proklamerede han dermed at DR allerede på
næste lørdag har premiere på den hidtil mest kostbare produktion. der bliver
premiere på programmet;: "Ricky Lake præsenterer tyske schlagere på Bakken".
Man forventer 12 millioner seere.

Kilde: Berthelsens Uaktuelle nyheder

Hmmmm....... hahah

Hilsen Åge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 06-12-02 23:32

Åge Halldorsson wrote:

> premiere på programmet;: "Ricky Lake præsenterer tyske schlagere på Bakken".
> Man forventer 12 millioner seere.

Du lagde slet ikke mærke til, at det var dig, han lavede grin med?

Bortset fra det, så indeholdt indslaget en lille blooper. Først sidder
Bertelsen med en gammeldags telefon på bordet, i netop den samtale Åge
refererer taler han i en mere nymodens telefon, og senere er vi atter
tilbage ved den gamle model.

Jeg glæder mig forøvrigt allerede til næste uge, når statsministeren
tages under behandling.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 07-12-02 01:44

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3DF12561.ABB@kimludvigsen.dk...

> Jeg glæder mig forøvrigt allerede til næste uge, når statsministeren
> tages under behandling.
_____

Hehe, ja der var noget med at det ville blive afsløret om han også var
statsminister efter interwiewet.
Hvor er det befriende at vide at der trods alt er folk her i NG som kan lide
sådan noget folkeligt sjov.
Så er der i hvert fald mindst to.

Hilsen Åge

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-12-02 06:08

Åge Halldorsson wrote:

> Hvor er det befriende at vide at der trods alt er folk her i NG som kan lide
> sådan noget folkeligt sjov.

Egentligt var det en blooper fra min side - jeg troede, jeg var i
tv-gruppen, hvor indlæg om tv-programmer hører hjemme.

> Så er der i hvert fald mindst to.

Det er vist også det eneste, vi har til fælles - og udelukkende fordi du
ikke har opdaget, at det er sådan nogle som dig, der gøres tykt grin med

FUT: dk.medier.tv, hvor jeg skulle have svaret i første omgang. FUT
betyder, at svar på dette indlæg havner i gruppen news:dk.medier.tv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Søren Rohde

Dato : 08-12-02 17:59

Bertelsen er fantastisk. Desværre stopper programmet næste lørdag. De har
virkelig fået mig til at trille rundt under bordet. Og de gør sq da ikke kun
grin med dansktop genren - men med os sallesammen, men mest af alt med sig
selv. Deres kig på Niels Blodrus og Ondskabens 3 var simpelthen for mosom.
Nogle andre der tager tykt [ildelugtig brun-gullig væske] på det folkelige
er da De Nattergales træffer CWC.

--
Mvh. Søren Rohde, Brabrand

Altid noget til salg på hjemmesiden:
http://home1.stofanet.dk/fam_rohde/

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 08-12-02 19:42

Søren Rohde <fam_rohdeHUND@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3df37a25$0$2541$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...
> [...]
kun
> grin med dansktop genren - men med os sallesammen,
____________

Ja, han gør grin med alt. Mest af alt gør han nok alligel mest grin med de
tempo-fikserings-folket. Dem jeg plejer at omtale som
næserings-yuppi-folket. F.eks. Olivers anmeldelse af Hip-hop, hvor hanm gik
amok i yuppie-sprog og Berthelsen måtte berolige ham.
Men det er altså meget sjov når han laver sjov med dansktop. Og så hans
ide med "Ricky Lake præsenterer tyske schlagere på Bakken". Hahahahaa.
Synd at det stopper. Men det hart det jo gjort før. Det kan være
"Vindhætterne" kommer tilbage.
Glemmer ikke da Jan Gintberg parodierede en dansktopsanger med juhuu-piger
og hele sovsen. Han sang med et så overdrevet smil på læben at man lå flad
af grin.

Hilsen Åge