SubUrbia (petit spoiler)
Fra : dino

Dato : 06-12-02 10:00

optog subj. forleden. på nær slutningen! er der nogen der kan give et
referat fra hvor "erica" stiger ud af limo'en, i live?
har aldrig hørt om filmen, og man vader nok ikke lige ind i den nærmeste
videobix og finder den.

mvh
dino

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-12-02 11:19

"dino" <dino@saw.com> skrev i en meddelelse

> har aldrig hørt om filmen, og man vader nok ikke lige ind i den nærmeste
> videobix og finder den.

Den er udgivet som dansk lejevideo, så det burde nu være muligt. Har set den
på hylden hos min lokale BB.

(Jeg kan desværre hjælpe dig med slutningen. Faldt selv i søvn midtvejs

MVH
Jens

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 06-12-02 13:26

dino wrote:

> optog subj. forleden. på nær slutningen!

Det er derfor, man altid skal lægge fem minutter til, når man timer en
optagelse :) Det gjorde jeg, og det gjorde, at jeg fik slutningen med, selv
om det hele var forsinket pga. en håndboldkamp.

> er der nogen der kan give et
> referat fra hvor "erica" stiger ud af limo'en, i live?

Buff siger noget med "nå, så løj jeg ikke alligevel om, at jeg havde været
sammen med hende, hva'". Han taler om, at han vil tage til L.A. sammen med
Erica, og så stiger han ind i limousinen sammen med hende.

Jeff vandrer lidt rundt og er nærmest målløs. Så kommer Timmy tilbage (han
har været anholdt for fuldskab). Jeff er selvfølgelig sur på ham, fordi han
løj. Timmy synes, at Jeff generelt er alt for godtroende og svag. De kommer
så ud i en diskussion, der ender med, at Timmy tager en pistol frem - nu
vil han gøre noget ved ham indvandreren i butikken. Butiksindehaveren
kommer så ud - han har også en pistol, og Timmy trækker sig tilbage op på
taget. Dér finder han Bee-Bee, som er bevidstløs efter at have taget en
overdosis. Pistolerne bliver lagt - nu gælder det bare om at redde Bee-Bee.
Hun ser dog ud til at overleve. Timmy går hjem, og mens Jeff står bøjet
over Bee-Bee, kommer butiksindehaveren med en bemærkning a la "I unge
spilder hele livet".

God film. "Before Sunrise" af samme instruktør er endnu bedre.

--
Jonas Koch Bentzen

Fra : Jens Thomsen

Dato : 06-12-02 13:49

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.email@eksempel.dk> skrev i en meddelelse

> God film. "Before Sunrise" af samme instruktør er endnu bedre.

Dazed and Confused stikker nemt Before Sunrise. IMHO 1990'ernes bedste
ungdomsfilm.

MVH
Jens

Fra : dino

Dato : 06-12-02 17:08

tak!

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 07-12-02 00:21

Jonas Koch Bentzen skrev:
> God film. "Before Sunrise" af samme instruktør er endnu bedre.

Linklaters film balancerer nok på en knivsæg. Jeg fandt Before Sunrise
fantastisk, Dazed and Confused god og SubUrbia kedelig bortset fra
enkelte, især oratoriske klimakser. Jeg tror jeg må til at leje nogle
flere af hans film. I øvrigt faldt også jeg i søvn lidt før slutningen
(det var jo sent), men fik set resten senere.

--
Peter Brandt Nielsen / http://brandtnielsen.adr.dk
»Every birthday I've had since I was ten years old has