Equilibrium - (Matrix + Minority Report)
Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-12-02 08:36

Hejsa

Har lige set trailer til subject, med bl.a. Chritian Bale. Den ser sådan set
ok underholdenden ud, meeeen er det bare mig eller minder den ikke rigtig
meget om et miks af Matrix (billederne) og Minority Report (historien).
Nogen der kender noget til filmen.

Mvh. Brian

O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a clue?
It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in this
class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more daring,
O Captain my Captain.

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk

Fra : Henrik Rytter

Dato : 04-12-02 14:41

In article <3dedb092$0$5776$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>, Rikke &
Brian <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> wrote:

> [...]
> ok underholdenden ud, meeeen er det bare mig eller minder den ikke rigtig
> meget om et miks af Matrix (billederne) og Minority Report (historien).

Se her:

http://66.118.172.75/news/oct02/oct28equilibrium.php3
http://66.118.172.75/news/dec02/dec02eq.php3
http://us.imdb.com/Title?0238380