Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Hvilke flash ram er billige?
Fra : Dennis

Dato : 04-12-02 19:43

Jeg vil gerne have nogen flere ram til mit digital kamera. Det er et Nikon
Coolpix 2000. Det er planen at jeg skal have 128 mb men jeg synes det er
vanskeligt at finde ud af hvor det er billigst at købe og hvilke ram der er
"gode".

Går man ind på edbpriser.dk og finder de billigst så skal man tit ligge 50
kr eller mere oveni for fragt og alt muligt.

Nogen der kender et billigt sted at købe flashram?

Jeg har set at Aldi sælger 128 mb for 440,- Nogen der kender dem og ved om
det er ok ram?

Jeg snakkede med en forhandler idag som sagde at det ikke var lige meget
hvilke flash ram man købte da de havde oplevet at det ikke var alle compact
flash ram der kunne gå ind i kameraerne. Det var noget med at de var for
tykke??

Kan det passe? Skulle compact flashram ikke opfylde en vis standard?

MVH

Dennis

Fra : Kenneth

Dato : 04-12-02 20:01

> Kan det passe? Skulle compact flashram ikke opfylde en vis standard?

Compact Flash Type I er tynde.
Compact Flash Type II er tykkere og vil IKKE kunne bruges i et kamera, der
kun understøtter type I.

Kenneth

Fra : JSC

Dato : 05-12-02 13:15

"Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har set at Aldi sælger 128 mb for 440,- Nogen der kender dem og ved om
> det er ok ram?

Jeg har kørt med et 128 mb fra Aldi i ca 3 mdr. i mit Canon G2 uden
problemer.

Mvh.
Jørgen