Så er Luna og Bastian erklæret venner :o)
Fra : Trine A.

Dato : 04-12-02 09:00

Hvor ER jeg glad.... *ss*

Luna og Bastian er nærmest blevet uadskillelige ....beviset findes i deres
fælles album på "vores" hjemmeside

Glade hilsner
Trine

Fra : Inger Kaya

Dato : 04-12-02 10:56

Hej Trine

Det var dejligt at se de allerede er blevet SÅ gode venner.
Held og lykke med dem begge søde.

/ Inger Kaya
DK-Pisik
www.pisik.dk

Fra : Ragna

Dato : 04-12-02 12:03

Hej Trine!
Sikke et par bedårende billeder af de to nye venner.
De er simpelthen ikke til at stå for!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Ann K.

Dato : 04-12-02 10:57

Skønne billeder... og nu har jeg måske endelig fået forklaringen på at
der _kun_ ligger én kat ad gangen i vores radiatorseng... hi, hi - selv
om de ville ligge sammen, er der kun plads til én skovmis i sådan en
tingest! Og ingen af smådrengene kan fordrage at der ligger noget/nogen
oven på dem.... Namacoola ville ellers så gerne ligge i bunke der....
Har egentlig aldrig tænkt på det før nu
Nå - heldigvis har de så min lænestol, hvor der er plads til både en
skovmis, en shetland sheepdog OG en lille fin abypige Mangler bare
at have kameraet indenfor rækkevidde....
Dejligt at Bastian og Luna allerede er blevet så gode venner
Mvh Ann

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-12-02 13:17

> [...]
> der kun ligger én kat ad gangen i vores radiatorseng... hi, hi - selv
> om de ville ligge sammen, er der kun plads til én skovmis i sådan en

Protest!! Der kan sagtens være to skovmisser på én gang. Beviset findes
i mit album under "Hekla". Det skal lige siges til billedet at Hr. Louis
faktisk lå der først...

Med venlig hilsen
Lars Dahl
http://hjem.get2net.dk/vonfriberg/

- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ann K.

Dato : 05-12-02 00:53

Lars Dahl skrev:
>Protest!! Der kan sagtens være to skovmisser på én gang. Beviset findes
i mit album under "Hekla". Det skal lige siges til billedet at Hr. Louis
faktisk lå der først...

<> Nå ja - men er der ikke noget om at Louis er et bette myr??? ;-D
Aske - som jo ikke er helt lille, selv om han ikke hører til de
største - kan i hvertfald ikke komme til at ligge godt (på ryggen med
alle 4 stænger lige i vejret), hvis han skal afgive noget af pladsen til
en nussekærlig abypige.... Så er stolen bedre!

Mvh Ann

Fra : Katrine Nederby

Dato : 04-12-02 13:36

"Trine A." <ta@kirstein.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor ER jeg glad.... *ss*
>
> Luna og Bastian er nærmest blevet uadskillelige ....beviset findes i deres
> fælles album på "vores" hjemmeside

Nøj, hvor nogle lækre katte Ham Bastian bringer minder frem om min
barndoms Boris *suk*

--
Mange hilsner
Katrine

Fra : Pia J

Dato : 04-12-02 09:26

Skønt syn. Jeg ville ønske min gamle kat ville synes bedre om de små, for de
er helt vilde med hende, men hun er skrækslagen.

:Pia

Fra : Kate

Dato : 05-12-02 19:09

Kan kun melde mig i koret af ihh og næhhh
De er godt nok dejlige.

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Trine A.

Dato : 05-12-02 20:03

Tusind tak for alle roserne......det varmer at få af vide at det ikke kun er
en selv der synes de er dårende dejlige For det synes vi jo nok alle at
vore egne er *gg*

--
Mange hilsener
Hæmoriden, Thomas, Bastian og Trine