Relevant emne
Fra : Bent Skovhøj Olsen

Dato : 04-12-02 18:18

Kan vi ikke få startet en anbefalings runde.om gode camping pladser i
europa, i stedet for den evige kevl, for eller imod D.C.U. og andre ting.
Jeg kan anbefale. Samadan ved St Moritz, Piranello ved Como søen.
Miamara, i Cervo ved den Italienske Middelhavskyst. og mange andre i
Italien og Syd Frankrig,

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-12-02 18:31

"Bent Skovhøj Olsen" <52-b-g-olsen-50@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan anbefale. Samadan ved St Moritz, Piranello ved Como søen.
> Miamara, i Cervo ved den Italienske Middelhavskyst. og mange andre i

God ide. Kan vi få en beskrivelse af alle de gode pladser du kender og hvad
prislege ligger de i, det er jo ikke alle der er enige om vad en god plads
er.

Hilsen Steen Larsen

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-12-02 19:04

Steen Larsen wrote:

> God ide. Kan vi få en beskrivelse af alle de gode pladser du kender
> og hvad prislege ligger de i, det er jo ikke alle der er enige om vad
> en god plads er.

Du har ret i, at det kan være svært at definere hvad der skal til, for
at det er en god plads.

Jeg sætter stor pris på DCU's plads i Hornbæk i vinterhalvåret, Sorø
Camping hele året og http://www.aktiv-camping.at Prutz om sommeren.

Det er alle mindre pladser som ligger i naturskønne områder, der er gode
og rene sanitære forhold, og personalet på pladserne får én til at føle
sig velkommen. I Prutz kan man opleve det klassiske Tirol fra en
hyggelig plads, hvor der ikke er langt til mange oplevelser og man kan
betale med Camping Cheques hele året med undtagelse af perioden medio
juli - medio august. Deres hjemmeside er blandt andet på dansk!

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
- som også gerne vil svare på indlæg om Dansk Camping Union i
news:dk.fritid.camping... Men det må jeg ikke for Jan Bøgh!

Bruger du Outlook Express - så brug denne: http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Hans Jørgen

Dato : 24-01-03 14:16

Hej

"Steen Larsen" <steenlarsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Bent Skovhøj Olsen" <52-b-g-olsen-50@mail.tele.dk> skrev ....

> God ide....
Det er derfor man på http://www.campingstuff.dk kan indtaste sin mening om
en besøgt plads, det kan så naturligvis læses af interessede.

> Hilsen Steen Larsen

vh
Hans Jørgen

Fra : Carsten Stage

Dato : 04-12-02 19:01

Bent Skovhøj Olsen wrote:

> Kan vi ikke få startet en anbefalings runde.om gode camping pladser i
> europa, i stedet for den evige kevl, for eller imod D.C.U. og andre
> ting.

Sagtens - men så er det ikke smart at starte indlægget med at kalde den
del af debatten for noget kævl, når i virkeligheden er dybt seriøst! Jeg
skal ikke yderligere komme ind på det lige nu - ellers bliver Jan Høeg
bare muggen... ;)

> Jeg kan anbefale. Samadan ved St Moritz, Piranello ved Como
> søen. Miamara, i Cervo ved den Italienske Middelhavskyst. og mange
> andre i Italien og Syd Frankrig,

Kan du måske komme med links til de omtalte pladser - og måske noget
mere om hvorfor du kan anbefale dem?

Med venlig hilsen,

Carsten Stage

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 05-12-02 17:56

"Bent Skovhøj Olsen" <52-b-g-olsen-50@mail.tele.dk> wrote in message
> Kan vi ikke få startet en anbefalings runde.om gode camping pladser i
> europa, i stedet for den evige kevl, for eller imod D.C.U. og andre ting.

Jeg kan anbefale Camping Brunner am See i Kärnten, www.camping-brunner.dk.
Den ligger meget centralt placeret, ved Millstätter See, så den er et godt
udgangspunkt for ture til Gross Glockner, Italien, Slovenien, Salzburg etc.
En lille familiedrevet plads, med lidt for små standpladser, 85 - 95 m3.
Dette opvejes dog af en eminent beliggenhed direkte ud til søen.
Med hilsen
Erik Nielsen - Odense