Musikken til Tuborg Prisen
Fra : Larz

Dato : 04-03-01 20:37

Hejsa NG

Er der nogen der ved, hvilket nummer der blev spillet da overrækkeren af
Tuborg Prisen gik op på podiet ??

Det er kun ganske lidt der bliver spillet af den, men jeg håber at der er et
eller andet klogt hovede eller godt øre, der ved, hvad det var for en
sang...

--
Larz

Fra : ::: luriphaXx :::

Dato : 04-03-01 21:06

On Sun, 4 Mar 2001 20:37:16 +0100, "Larz" <aphrodite@direkte.org>
wrote:
> [...]
>eller andet klogt hovede eller godt øre, der ved, hvad det var for en

På et tidspunkt i showet igår blev der spillet en eller anden
remixudgave af "Yeke yeke" med Mory Kante.

Originalen er rigtig stor.

Du kender den måske fra enten P3 Sporten eller "The Beach".

Jeg ved ikke om det lige var i forbindelse med Tuborg prisen at de
spillede den - men den var der ihvertfald på et eller andet tidspunkt
og vistnok kun 1 gang.

mvh
::: luriphaXx :::