Scanmaker 4600 og Onipage Pro 7.0
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-03-01 20:09

Jeg har skiftet scanner på min grå G3. Den gamle SCSI-Scanmaker er
erstattet af Scanmaker 4600 i USB-kortet. Ny Microtek-software er
installeret. Det kan Photoshop 5.0 LE sagtens finde ud af. Men Omnipage
Pro 7.0 kan ikke finde scanneren. Dette program vil have, at jeg udpeger
en scanner i Vælger. Men her ligger der ikke andet end driveren til den
gamle scanner.
Omnipage Pro 7.0 er fra før USB blev opfundet. Er jeg nødt til at
opgradere?
Jeg er selvfølgelig ikke helt på spanden med OCR-scanning. Jeg kan lade
Photoshop scanne teksten og lade OmniPage læse fra Photoshop-filen. Men
alligevel. Hvordan fortæller jeg dette ellers så glimrende program, at
jeg har fået ny scanner?

Ove Steen Smidt