read_exif_data()
Fra : Kim Emax

Dato : 05-12-02 01:01

Hey

Hvilken pakke følger denne funktion med i? Det fremgår desværre ikke ved
funktions beskrivelsen på php.net, det kunne ellers være rart

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør

Fra : Henrik Hansen

Dato : 05-12-02 09:26

Kim Emax wrote:
> Hey
>
> Hvilken pakke følger denne funktion med i? Det fremgår desværre ikke ved
> funktions beskrivelsen på php.net, det kunne ellers være rart

fra manualen:

Note: This function is only available in PHP 4 compiled using
--enable-exif. Its functionality and behaviour has changed in PHP 4.2.
Earlier versions are very unstable.

dvs det er exif "pakken" den er med i og php skal være compileret med
det (eller som en .so/.dll).

--
Henrik Hansen

Fra : Kim Emax

Dato : 05-12-02 18:14

Henrik Hansen wrote:

> fra manualen:

ok, hvor fandt du det? Det ville være et kæmpe plus, hvis det stod angivet
sammen med funktionen, ik?

> [...]
> Earlier versions are very unstable.
>
> dvs det er exif "pakken" den er med i og php skal være compileret med

Kanon, så kan jeg komme videre. Havde benyttet en string kommando, men
webhotellet køre safe mode, så jeg kan ikke bruge exec.

Fra : Henrik Hansen

Dato : 06-12-02 09:14

Kim Emax wrote:
> Henrik Hansen wrote:
> ok, hvor fandt du det? Det ville være et kæmpe plus, hvis det stod angivet
> sammen med funktionen, ik?

det står under funktionen exif_read_data og ikke read_exif_data, fordi
exif_read_data er "hovedfunktionen" og read_exif_data er kun et alias
for den funktion.

> Kanon, så kan jeg komme videre. Havde benyttet en string kommando, men
> webhotellet køre safe mode, så jeg kan ikke bruge exec.

hvis ik funktionerne er installeret kan du tage et kig på dette lib, som
er en exif reader lavet i ren php:

http://www.offsky.com/software/exif/index.php

--
Henrik Hansen