/ Forside / Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Udbyder (ISP'er)
#NavnPoint
BjarneD 1540
EXTERMINA.. 750
stl_s 710
strarup 685
tedd 680
natmaden 660
emesen 581
dk 520
Kortoverv.. 510
10  arne.jako.. 510
Kundeservice hos Tiscali
Fra : Regnar Ingversen


Dato : 06-12-02 11:31

Hej NG,

I forbindelse med lukning af min ADSL-linje hos Tiscali, har jeg kun set
problemer.

1) Kundeservice har konstant en telefonsvare, der siger, at de mange
forespørgsler ikke kan besvares..

2) Fax'en er altid optaget.

3) Mailadressen kundeservice@tiscali.dk findes ikke mere.

4) Breve pr. post besvares ikke.

Er Tiscali ved at gå konkurs?

mvh

-Regnar



 
 
Morten Kjaer Nielsen (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Morten Kjaer Nielsen


Dato : 06-12-02 11:44

On Fri, 6 Dec 2002 11:31:28 +0100, "Regnar Ingversen"
<regnar.ingversen@get2net.dk> wrote:

>Er Tiscali ved at gå konkurs?

Nej.

--
Morten!

Michael Ravn (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Michael Ravn


Dato : 06-12-02 12:10

On Fri, 06 Dec 2002 11:44:21 +0100, Morten Kjaer Nielsen
<nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:

>On Fri, 6 Dec 2002 11:31:28 +0100, "Regnar Ingversen"
><regnar.ingversen@get2net.dk> wrote:
>
>>Er Tiscali ved at gå konkurs?
>
>Nej.
>
>--
>Morten!
Hvad så - er I ved at sortere kunder fra bevidst, ved at glemme
kundeservice, så de hopper fra, indtil I kommer ned på et antal
kunder, som er passende?
--
Med venlig hilsen
Michael Ravn

Dennis Pedersen (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Dennis Pedersen


Dato : 06-12-02 12:17


"Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> wrote in message
news:3df08524.11948334@sunsite.auc.dk...
> On Fri, 06 Dec 2002 11:44:21 +0100, Morten Kjaer Nielsen
> <nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:
>
> >On Fri, 6 Dec 2002 11:31:28 +0100, "Regnar Ingversen"
> ><regnar.ingversen@get2net.dk> wrote:
> >
> >>Er Tiscali ved at gå konkurs?
> >
> >Nej.

> Hvad så - er I ved at sortere kunder fra bevidst, ved at glemme
> kundeservice, så de hopper fra, indtil I kommer ned på et antal
> kunder, som er passende?

Men jeg tror det koster mange kunder at det er så svært at komme igennem til
Tiscali.
Det er den eneste grund til jeg flyttede- jeg ville simpelthen ikke blive
og se udfaldet af de massive fyringer (min opsigelse blev sendt umiddelbart
bagefter , og surpriiiise jeg har ikke modtaget noget respons på den).
Ligeledes her i firmaet har vi modtaget en regning på noget der er blevet
opsagt. Nu igennem 3måneder er Tiscali forsøgt blevet kontaktet per mail
(mange gange.) og telefonisk. Det har endnu ikke lykkedes at få en svar -
den eneste respons der er kommet er endnu en regning.
Så den er blevet høvlet igennem fax'en med en note om den bliver ikke betalt
før der bliver udspecificeret hvad den indeholder. Behøver jeg sige
reaktionen på dette udeblev også?
I det hele taget ikke ret professionel måde at køre virksomhed på.
Så kan man sige hvad man vil , men der er mere styr på ved TDC.


/Dennis



H.H. (06-12-2002)
Kommentar
Fra : H.H.


Dato : 06-12-02 12:45

Dennis Pedersen wrote:
> "Michael Ravn" <mravn@imageREMOVE.dk> wrote in message
> news:3df08524.11948334@sunsite.auc.dk...
>
>>On Fri, 06 Dec 2002 11:44:21 +0100, Morten Kjaer Nielsen
>><nospam.13juni2002@gummiand.dk> wrote:
>>
>>
>>>On Fri, 6 Dec 2002 11:31:28 +0100, "Regnar Ingversen"
>>><regnar.ingversen@get2net.dk> wrote:
>>>
>>>
>>>>Er Tiscali ved at gå konkurs?
>>>
>>>Nej.
>>
>
>>Hvad så - er I ved at sortere kunder fra bevidst, ved at glemme
>>kundeservice, så de hopper fra, indtil I kommer ned på et antal
>>kunder, som er passende?
>
>
> Men jeg tror det koster mange kunder at det er så svært at komme igennem til
> Tiscali.
> Det er den eneste grund til jeg flyttede- jeg ville simpelthen ikke blive
> og se udfaldet af de massive fyringer (min opsigelse blev sendt umiddelbart
> bagefter , og surpriiiise jeg har ikke modtaget noget respons på den).
> Ligeledes her i firmaet har vi modtaget en regning på noget der er blevet
> opsagt. Nu igennem 3måneder er Tiscali forsøgt blevet kontaktet per mail
> (mange gange.) og telefonisk. Det har endnu ikke lykkedes at få en svar -
> den eneste respons der er kommet er endnu en regning.
> Så den er blevet høvlet igennem fax'en med en note om den bliver ikke betalt
> før der bliver udspecificeret hvad den indeholder. Behøver jeg sige
> reaktionen på dette udeblev også?
> I det hele taget ikke ret professionel måde at køre virksomhed på.
> Så kan man sige hvad man vil , men der er mere styr på ved TDC.
>
>
> /Dennis
>
>

jep, det må jeg give tdc (er stor modstander af tdc), at de har fod på det.

Send et anbefalet brev til Tiscali. Det burde nok give lidt

Jeg kunne selv finde på at troppe op hos tiscali og blive i huset
indtil at det hele var gået iorden.
Og hvis de var for træge i det ville jeg gå fra at være hystrisk til
blive "multi-umulig".


HH.


Johnny (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Johnny


Dato : 06-12-02 14:25


"H.H." <dum@email.de.de.de> skrev i en meddelelse
news:3DF08DC7.80709@email.de.de.de...
> Jeg kunne selv finde på at troppe op hos tiscali og blive i huset
> indtil at det hele var gået iorden.
> Og hvis de var for træge i det ville jeg gå fra at være hystrisk til
> blive "multi-umulig".

Måske skulle vi lave en bus tur fra Jylland fyn og troppe op tror sagtens
vi kan fylde et par busser op.

Hilsen

Johnny



Bjarke Hansen (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 06-12-02 20:01

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
news:3df08a78$0$181$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Men jeg tror det koster mange kunder at det er så svært at komme igennem
til
> Tiscali.
> Det er den eneste grund til jeg flyttede- jeg ville simpelthen ikke blive
> og se udfaldet af de massive fyringer (min opsigelse blev sendt
umiddelbart
> bagefter , og surpriiiise jeg har ikke modtaget noget respons på den).
> Ligeledes her i firmaet har vi modtaget en regning på noget der er blevet
> opsagt. Nu igennem 3måneder er Tiscali forsøgt blevet kontaktet per mail
> (mange gange.) og telefonisk. Det har endnu ikke lykkedes at få en svar -
> den eneste respons der er kommet er endnu en regning.
> Så den er blevet høvlet igennem fax'en med en note om den bliver ikke
betalt
> før der bliver udspecificeret hvad den indeholder. Behøver jeg sige
> reaktionen på dette udeblev også?
> I det hele taget ikke ret professionel måde at køre virksomhed på.
> Så kan man sige hvad man vil , men der er mere styr på ved TDC.

Næe, det synes jeg nu heller ikke...

Og så er det rigtigt med TDC... Jeg har nu i 1.5 år haft en stabil ADSL
forbindelse.. Der har kun været nogle admistrative fejl i starten. Men det
har nu ikke været det store problem at få løst...

Nu ville jeg så opsige min ADSL forbindelse, da jeg skal flytte i egen
lejlighed... Til min store undren, var dette også utroligt nemt... Ringe til
kundeservice... under 5 sekundes ventetid... Og så kunne jeg mundligt opsige
mit adsl med 10 dages forsinkelte... Men valgte dog først at opsige den til
årsskiftet..

Desværre har jeg også et Tiscali Free abonnement.. som jeg har brugt for
nogle små beløb... Jeg har snart brugt flere penge, fra en fastnet telefon,
end hvad regningen lyder på... Eller rykkeren for at være mere nøjaktig..
For jeg modtager nemlig ikke nogen regningere, kun rykkere... Jeg kom dog i
kontakt med tiscali for ca. 1 måned siden. Som ville anullere rykkeren, og
sende mig en ny faktture.. Og desuden gjorde sådan at jeg ville få en
regning... Det var noget med at jeg var tilmeldt PBS.. men da de aldrig har
sendt nogen sedl jeg skulle udfylde til banken, og jeg ikke kan tilmeldte
mig en PBS aftale, via et normal girokort.. Har dette været noget lort.. Jeg
skulle nu modtage et girokort.. det talte jeg også med en supporter sidste
gang, jeg modtog en rykker... her fik jeg lovet det samme.. Men jeg gad dog
ikke lortet, og betalte regningen... Men nu har jeg igen modtaget en rykker2
og ikke den lovede girokort på de 40 kroner regningen skulle lyde på..
Selvom jeg ikke fatter det, da jeg troede de kun sendte regningere ud, som
er over 50 kroner?

Så næste gang bliver jeg vel slæbt i rettet og alt muligt.. SÅ jeg ikke kan
bo i den lejlighed jeg er ved at købe.. eller har købt. sælger har skrevet
under idag



Brian Nilsson (20-12-2002)
Kommentar
Fra : Brian Nilsson


Dato : 20-12-02 00:21


> >Er Tiscali ved at gå konkurs?
>
> Nej.

Nej, men de er godt på vej til det.

Deres kundeservice er helt i bund. De få gange jeg har prøvet at
ringe til dem, kom jeg aldrig i gennem. Men i dag ringerne jeg
til kundeservice hos min ny udbyder. Kom igennem efter 15
SEKUNDER!!! Havde dette været TIScali.lort, så havde det jo været
15 ÅR!

--
Brian



Lars Hessellund (28-12-2002)
Kommentar
Fra : Lars Hessellund


Dato : 28-12-02 11:45

> Deres kundeservice er helt i bund. De få gange jeg har prøvet at
> ringe til dem, kom jeg aldrig i gennem. Men i dag ringerne jeg
> til kundeservice hos min ny udbyder. Kom igennem efter 15
> SEKUNDER!!! Havde dette været TIScali.lort, så havde det jo været
> 15 ÅR!

Må man spørge hvem den nye udbyder er?



rea721 (29-12-2002)
Kommentar
Fra : rea721


Dato : 29-12-02 00:52

Lars Hessellund wrote:

> Må man spørge hvem den nye udbyder er?

Måske TDC?

Organization: TDC Internet
NNTP-Posting-Host: 195.249.122.38
X-Trace: 1040340109 dread16.news.tele.dk 241 195.249.122.38
X-Complaints-To: abuse@post.tele.dk


--
Rea721 AKA Leon Andrea leon@721.dk http://721.dk
Bevar Eskadrille 721 på Flyvestation Værløse
Den sidste operative Flyvestation på Sjælland.


Gråmus (06-12-2002)
Kommentar
Fra : Gråmus


Dato : 06-12-02 22:12


> Hej NG,
>
> I forbindelse med lukning af min ADSL-linje hos Tiscali, har jeg kun set
> problemer.
>
> 1) Kundeservice har konstant en telefonsvare, der siger, at de mange
> forespørgsler ikke kan besvares..
>
> 2) Fax'en er altid optaget.
>
> 3) Mailadressen kundeservice@tiscali.dk findes ikke mere.
>
> 4) Breve pr. post besvares ikke.
>
> Er Tiscali ved at gå konkurs?

Tiscali, hvem er det ??




Storkøbenhavn (08-12-2002)
Kommentar
Fra : Storkøbenhavn


Dato : 08-12-02 23:07

Regnar Ingversen wrote:

> Er Tiscali ved at gå konkurs?

Det kan jeg ikke tro for jeg har i onsdags modtaget en rykker fra Tiscali på
ca. 60kr. det er i følge
dem 3 rykker de sender, men jeg har igen i følge dem ændret adresse, uden at
oplyse Tiscali herom

Alt i alt flot nok, altså lige bort set fra jeg aldrig har haft noget med
Tiscali at gøre, har i de sidste 10år haft 2 udbydere ( 1. TDC ISDN 2. CC
ADSL) og har i øvrigt boet på samme adresse i næsten 30år.

Har andre modtaget regninger for noget de ikke har haft hos Tiscali ?

Har så som så mange andre nu en del forgæves opkald til Tiscali
kunde"service" opkald der i kroner og ører nok snart overstiger de
oprindelige 60kr.




Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste