"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
news:3df08a78$0$181$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Men jeg tror det koster mange kunder at det er så svært at komme igennem
til
> Tiscali.
> Det er den eneste grund til jeg flyttede- jeg ville simpelthen ikke blive
> og se udfaldet af de massive fyringer (min opsigelse blev sendt
umiddelbart
> bagefter , og surpriiiise jeg har ikke modtaget noget respons på den).
> Ligeledes her i firmaet har vi modtaget en regning på noget der er blevet
> opsagt. Nu igennem 3måneder er Tiscali forsøgt blevet kontaktet per mail
> (mange gange.) og telefonisk. Det har endnu ikke lykkedes at få en svar -
> den eneste respons der er kommet er endnu en regning.
> Så den er blevet høvlet igennem fax'en med en note om den bliver ikke
betalt
> før der bliver udspecificeret hvad den indeholder. Behøver jeg sige
> reaktionen på dette udeblev også?
> I det hele taget ikke ret professionel måde at køre virksomhed på.
> Så kan man sige hvad man vil , men der er mere styr på ved TDC.
Næe, det synes jeg nu heller ikke...
Og så er det rigtigt med TDC... Jeg har nu i 1.5 år haft en stabil ADSL
forbindelse.. Der har kun været nogle admistrative fejl i starten. Men det
har nu ikke været det store problem at få løst...
Nu ville jeg så opsige min ADSL forbindelse, da jeg skal flytte i egen
lejlighed... Til min store undren, var dette også utroligt nemt... Ringe til
kundeservice... under 5 sekundes ventetid... Og så kunne jeg mundligt opsige
mit adsl med 10 dages forsinkelte... Men valgte dog først at opsige den til
årsskiftet..
Desværre har jeg også et Tiscali Free abonnement.. som jeg har brugt for
nogle små beløb... Jeg har snart brugt flere penge, fra en fastnet telefon,
end hvad regningen lyder på... Eller rykkeren for at være mere nøjaktig..
For jeg modtager nemlig ikke nogen regningere, kun rykkere... Jeg kom dog i
kontakt med tiscali for ca. 1 måned siden. Som ville anullere rykkeren, og
sende mig en ny faktture.. Og desuden gjorde sådan at jeg ville få en
regning... Det var noget med at jeg var tilmeldt PBS.. men da de aldrig har
sendt nogen sedl jeg skulle udfylde til banken, og jeg ikke kan tilmeldte
mig en PBS aftale, via et normal girokort.. Har dette været noget lort.. Jeg
skulle nu modtage et girokort.. det talte jeg også med en supporter sidste
gang, jeg modtog en rykker... her fik jeg lovet det samme.. Men jeg gad dog
ikke lortet, og betalte regningen... Men nu har jeg igen modtaget en rykker2
og ikke den lovede girokort på de 40 kroner regningen skulle lyde på..
Selvom jeg ikke fatter det, da jeg troede de kun sendte regningere ud, som
er over 50 kroner?
Så næste gang bliver jeg vel slæbt i rettet og alt muligt.. SÅ jeg ikke kan
bo i den lejlighed jeg er ved at købe.. eller har købt. sælger har skrevet
under idag