Driver helvede , måske ?
Fra : nn

Dato : 06-12-02 09:50

04/12-02
Detonator 41.09 Windows 2000/XP WHQL candidate Info Download
29/11-02
Detonator 41.09 Windows 2000/XP (leaked) Info Download
24/10-02
Detonator 41.03 Windows 2000/XP (officiel Nvidia) Info Download
10/11-02
Detonator 40.72 Windows XP WHQL (officiel Nvidia) Info Download
30/11-02
Detonator 40.72 Windows 2000/XP (ELSA) Info Download

Hvilket skal jeg bruge til min TNT2 kort.

Fra : nn

Dato : 06-12-02 09:52

og hvad er forskellen på WHQL og leaked m.m. STORT ?
(fundet på Tweak.d)

Fra : Flemming Holm Jensen

Dato : 06-12-02 10:39

WHQL: Testst og godkendt af Microsoft til Windows
Official Nvidia: Officiel udgivelse af Nvidia
Leaked: "For tidlig" udgivelse, som IKKE er officiel fra Nvidia.
ELSA: ???

Jeg bruger den ældre 30.82 sammen med TNT2 Ultra og Windows 98 SE.
Alle detonator 40.nn har altid givet problemer hos mig.

Venligst
Flemming
Aalborg

Fra : Flemming Joensson

Dato : 06-12-02 15:31

Flemming Holm Jensen <fhj@hum.auc.dk> wrote in

> WHQL: Testst og godkendt af Microsoft til Windows
> Official Nvidia: Officiel udgivelse af Nvidia
> Leaked: "For tidlig" udgivelse, som IKKE er officiel fra Nvidia.
> ELSA: ???

ELSA: er vist bare en grafikkort producent.

Mvh.
Flemming

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 06-12-02 18:12

> ELSA: er vist bare en grafikkort producent.

Som får lavet specielle drivere af Nvdia til deres monster(dyre) grafikkort.

/Kasper

Fra : Thore

Dato : 06-12-02 11:25

On Fri, 6 Dec 2002 09:49:32 +0100, "nn" <nn2002@dontmailme.dk> wrote:

> 04/12-02
> Detonator 41.09 Windows 2000/XP WHQL candidate Info Download
>
>Hvilket skal jeg bruge til min TNT2 kort.

Du har intet at bruge de nye(re) Detonator-drivere til med det gfx-kort.
Tag du heller en ældre anerkendt WHQL-driver... (Windows Hardware
Quality Labs)...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2700 Bronshoj

Fra : Klaus G.

Dato : 06-12-02 16:19

> Du har intet at bruge de nye(re) Detonator-drivere til med det gfx-kort.
> Tag du heller en ældre anerkendt WHQL-driver... (Windows Hardware
> Quality Labs)...

Helt enig, jeg mener at man ved Detonator 3 standsede med at opdatere
drivere til TNT kortene...

--
Klaus G. / Seth-Enoch