Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tyske netbutikker og G3 lokkemad??
Fra : Michaelbs

Dato : 03-12-02 20:48

Jeg er efterhånden ved at få en dårlig smag i munden over en del af de tyske
netbutikker. Søger man på prssammenligningsmaskiner som evendi, Geitzhals
osv, så popper butikker jo frem med meget rimelige priser på Canon G3. Nogle
af butikkerne hævder så at de har den på lager. Jeg mailer til dem og
spørger om de virkelig HAR kameraet. De bekræfter via mail nogle timer
senere. Jeg bestiller så kameraet og skriver at under forudsætning af at de
har kameraet vil jeg straks gå i banken og overføre pengene. Nu skriver de
så tilbage og beklager at de netop har solgt deres sidste G3 og ikke ved
hvornår næste leverance kommer, men at de da har andre kameraer som Olympus
C-5050, som er et bedre køb og bla bla.
Jeg har været ud for ovenstående tema med variationer mindst 4 gange
indenfor de sidste par dage og jeg begynder efterhånden at tro, at de bruger
kameraer, de ikke har, og urealistiske priser for at lokke folk ind på deres
webbutikker med potentielt salg af noget de faktisk har på lager til følge.
Har andre været ude for noget lignende eller er det bare mig der er for
mistænksom over for mine medmennesker inden for kamerasalgsbranchen??

mvh Michaelbs

Fra : Jensn

Dato : 04-12-02 06:09

"Michaelbs" <michaelschou@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har andre været ude for noget lignende eller er det bare mig der er for
> mistænksom over for mine medmennesker inden for kamerasalgsbranchen??

Det er jo det samme som foregår på www.edbpriser.dk - desværre

Men for at holde os til noget foto-relateret - så modtog jeg mit Canon G3
med
posten i fredags (købt i DK) - og det er alletiders !!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Michaelbs

Dato : 04-12-02 10:46

Tillykke med dit G3.Tør man spørge hvor du har købt det?? har du et link?

mvh Michael

Fra : Jensn

Dato : 04-12-02 11:03

> Tillykke med dit G3.Tør man spørge hvor du har købt det?? har du et link?
>
> mvh Michael

Hej Michael

Da jeg er EDB-forhandler har jeg adgang til Canon grossist og har købt det
dér - privat-
personer kan derfor ikke handle der.

Men jeg ved at de er i restordre igen - jeg bestilte mit d. 24/9 og det
beskedne antal
G3'er som de fik på lager i torsdags, dækkede ikke alle restordrene -
desværre !

Mvh.
Jensn

Fra : Michaelbs

Dato : 04-12-02 11:12

> [...]
> beskedne antal
> G3'er som de fik på lager i torsdags, dækkede ikke alle restordrene -

så må jeg lade mig trække rundt i manegen igen af de tyske netbutikker....
det ender sq nok med at jeg bliver vødt til at købe S45 i stedet og så vente
på G4. Skal ud at rejse til jul og har brug for kameraet...æv

mvh Michael

Det ku' være interessant at vide hvad du måtte slippe for G3 hos
grossisten.... bare så man ved om de tyske netbutikker er helt ude i hampen
med deres fantasipriser..??

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-12-02 15:14

Michaelbs wrote:

> Det ku' være interessant at vide hvad du måtte slippe for G3 hos
> grossisten.... bare så man ved om de tyske netbutikker er helt ude i hampen
> med deres fantasipriser..??

Jeg ved ikke om du ka' bruge flg. info, men jeg har lige set
et Canon G3 i den lokale fotohandlers vindue (Clik i Stenløse
centeret), det står til 8.995 kr...:)

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 06-12-02 19:54

On Fri, 06 Dec 2002 15:13:55 +0100,
Niels Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> Jeg ved ikke om du ka' bruge flg. info, men jeg har lige set
> et Canon G3 i den lokale fotohandlers vindue (Clik i Stenløse
> centeret), det står til 8.995 kr...:)

Jeg har set et i Hillerød til 8500 kr.

--
Vil du afspille de CDere og DVDere du køber nu på dine fremtidige afspillere
uden at bryde loven så skriv under:

http://www.digitalforbruger.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-12-02 20:18

> Jeg ved ikke om du ka' bruge flg. info, men jeg har lige set
> et Canon G3 i den lokale fotohandlers vindue (Clik i Stenløse
> centeret), det står til 8.995 kr...:)

Shg.dk har det også på lager til 7499,- *<|

..oORuneOo.

Fra : max

Dato : 04-12-02 09:21

> [...]
> Har andre været ude for noget lignende eller er det bare mig der er for
> mistænksom over for mine medmennesker inden for kamerasalgsbranchen??

Det lyder jo ikke så smart - du må nok hellere købe i Danmark..!!! På den
anden side, hvis du vil spare penge og er lidt mere tålmodig, kan du roligt
afgive din bestilling, de skal nok levere kameraet så snart det kommer på
lager... dnet24.de og technikdirekt.de har begge leveret inden for den
aftalte
tid, de er hverken værre eller bedre end de danske webbutikker jeg har
handlet
hos, næste uge kan somme tider betyde 2-3 uger.. Så du skal skynde dig hvis
det skal nå at komme under juletræet..mvh max

Fra : Michaelbs

Dato : 02-03-03 00:54

hmmmmmmmmmmmmmmm

Fra : Jan Larsen

Dato : 16-12-02 23:51

Jeg har lige set det til DKK 6717,00 alt incl. hos www.shopman.dk hvis det
var noget.

Fra : Michaelbs

Dato : 17-12-02 00:45

jah...men de kan heller ikke skaffe det. Jeg har for længst mailet og
spurgt. Never mind. Jeg HAR købt det hos en dansk netbutik...og betalt for
meget...men nu kan jeg da få det med på min forestående rejse...
Tak, i øvrigt.
mvh Michael