Perleplader
Fra : Jette

Dato : 03-12-02 16:31

Min datter er ret glad for at lave perleplader. Jeg mener at have set, at
man kan få en cd-rom til at "lave mønstre" efter tegninger ol. Nogen der
kender dette ?
Er der i øvrigt nogle steder på nettet hvor man kan finde sjove mønstre
Jette

Fra : Torben F@rum

Dato : 03-12-02 20:13

"Jette" <jva@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kender dette ?
> Er der i øvrigt nogle steder på nettet hvor man kan finde sjove mønstre

www.google.com ?

Torben Farum, 9300 Sæby

Da jeg er træt af spam, bliver du nødt til at fjerne ** fra min emailadresse
inden svar.

Fra : Anita

Dato : 03-12-02 23:35

"Torben F@rum" skrev

> www.google.com ?

Virkelig et godt og brugbart svar for spørgeren!!

/Anita

Fra : Torben F@rum

Dato : 04-12-02 09:58

"Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Torben F@rum" skrev

> Virkelig et godt og brugbart svar for spørgeren!!
>
> /Anita

Hvis du nu prøvede og søgte på "perleplader" på google...............

Fra : June Last

Dato : 04-12-02 10:26

>Hvis du nu prøvede og søgte på "perleplader" på google...............
>--
>Med venlig hilsen
>Torben Farum, 9300 Sæby

Kære Torben

Som du sikker har set, havde spørgeren søgt. Det ser ofte meget enkelt
og konkret ud - men tag ikke fejl - spørgeren kan ofte ha brugt enddog
meget lang tid på at søge, og især omkring Hobby kommer der en masse
resultater, man ikke kan bruge (i forhold til det man søger) det er
ofte - bøger - salgssider - foreninger der der fortæller om deres
aktiviteter - men ikke ret tit "opskrifter" ideer og lign. som oftes
er det spørgeren søger. Du kunne jo få syn ved sagn - ved at bruge 10
minutter på "perleplader" og du vil se at det ikke er nemt. ( og det
er da også dejligt at vi kan hjælpe hinanden med det ved - både om
gode sider på netter og hvad vi nu har fået skrabt sammen af personlig
viden og erfarringer . NG skulle jo gerne være et sted for alle - og
er der indlæg der irriterer mig er der en forunderlig lille knap der
hedder "delete" (måske har du allerede brugt den på mit indlæg - hvis
ikke så prøv det næste gang der er noget du ikke gider de ! Vi er
nogle der forsøger, at få en undergruppe under fritid til
[kreativ/hobby/husflid] så slipper "ikke intresserede" for alle vores
dumme spørgsmål *s*
Ha en god dag !

--
Kærligst June

Fra : June Last

Dato : 04-12-02 09:33

On Tue, 3 Dec 2002 16:30:59 +0100, "Jette" <jva@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>kender dette ?
>Er der i øvrigt nogle steder på nettet hvor man kan finde sjove mønstre

Hej Jette.

Prøv lige at tjek denne side - http://www.anne-holdt.dk/ det ser ud
som om det kunne være noget for dig - det er korssting det handler om
- men der er eksempler på at der er gået fra perleplader over til
korssting på siden - det er sikkert en god ide at tænke i korssting i
stedet for perlemønstre når det drejer sig om at søge på nettet.
Perlerne kaldes også rørperler - men det er svært at finde "noget som
helst " brugbart . Jeg har kun lige kigget hurtigt på ovenstående
side, men der er også vejledninger til selv at lave mønstre o.s.v
God fornøjelse ! (endnu engang et indlæg der skaber grobund til en
undergruppe under fritid [hobby/kreativ/husflid])

--
Kærligst June

Fra : Jette

Dato : 04-12-02 10:00

> [...]
> God fornøjelse ! (endnu engang et indlæg der skaber grobund til en
> undergruppe under fritid [hobby/kreativ/husflid])

Mange tak. Det ser ud til at der er nogle gode ideer til selv at lave
mønstre. Det var et fint link.
Vil gerne lige tilføje at jeg har søgt på google før jeg rettede spørgsmålet
til gruppen.
Med venlig hilsen Jette

Fra : June Last

Dato : 04-12-02 10:12

> [...]
>mønstre. Det var et fint link.
>Vil gerne lige tilføje at jeg har søgt på google før jeg rettede spørgsmålet

Ja.. det er ikke altid lige nemt, at finde noget der ellers virker
helt enkelt og ligetil - og ved du hvad - der ville heller ikke være
meget tilbage til NG - hvis vi alle brugte timer på Google før vi
turde stille i spørgsmål i NG. Og det allerværste ville være, at dem
der holder øje med os - ville komme til at kede sig noget så
frygteligt ! Så der er flere gode grunde til vores kommende indlæg _
Hurra for det - og ha en god dag !
--
Kærligst June