HAr også brugt den formular.... men har aldrig fået noget svar og det er
over en månede siden
"Niels Dybdahl" <Niels@Dybdahl.dk> wrote in message
news:GR8H9.55650$HU.3776027@news010.worldonline.dk...
> Hej Johnny,
>
> Der er en kontaktformular på Tiscalis hjemmeside, som du kan finde via
>
http://kundeservice.tiscali.dk/kontakt.php. Vælg et af spørgsmålene, så
> kommer du frem til formularen.
> Jeg har selv benyttet den 2 gange i løbet af den sidste måned. Den første
> gang fik jeg svar 13 dage efter. Den anden gang (26-11) har jeg endnu ikke
> fået svar.
>
> Hilsen Niels Dybdahl
>
> "Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse
> news:3dec9515$0$133$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > Hej
> >
> > Nu har jeg i over en uge villet i kontakt med Tiscalis "kundeservice"
har
> > ringet og ringet ohg hver gang samme svar vi har i øjeblikket mange
> > henvendelser ok kan derfor ikke besvare dit opkald og bla
> > bla.................
> >
> > Nu sidder jeg så og tænker på at der var en medarbejder der "I sin
fritid"
> > skrev at fra i morgen blev det meget bedre. Tja det må man sige fra at
> vente
> > i kø i en time skal man nu blot bruge 2 min. før forbindelsen er afbrudt
> og
> > man kan ringe igen også uden held.
> >
> > Dette er da kun smart hvis man skal nedsat gennemsnittet for folk i kø
kan
> > forstille mig at man har sparet 10 linier væk og dermed nedsat køen til
> maks
> > ½ time i stedet for før op til 1½ time.
> >
> > Tæller man så 2 minutters opkald med som opkald gået igennem til kunde
> > service ser statistikken jo fin ud.
> >
> > Jeg har kun et at sige, jeg har opgivet at komme igennem til Deres
> såkaldte
> > kundeservice som har lovet mig svar for 14 dage siden vedr. et brev.
> >
> > Ender nok som alle andre hos deres inkasso firma, hmm ku vide om de så
> > ansætter nogen af de fyrede Tiscali med arbejdere, da de jo får travlt
> fordi
> > Tiscali ikke kan klare presset og derfor må sende folk til inkasso.
> >
> > Hilsen
> >
> > Johnny
> >
> >
> > Hilsen
> >
> > Johnny
> >
> >
>
>