Kontakte Tiscali "Kundeservice"
Fra : Johnny

Dato : 03-12-02 12:23

Hej

Nu har jeg i over en uge villet i kontakt med Tiscalis "kundeservice" har
ringet og ringet ohg hver gang samme svar vi har i øjeblikket mange
henvendelser ok kan derfor ikke besvare dit opkald og bla
bla.................

Nu sidder jeg så og tænker på at der var en medarbejder der "I sin fritid"
skrev at fra i morgen blev det meget bedre. Tja det må man sige fra at vente
i kø i en time skal man nu blot bruge 2 min. før forbindelsen er afbrudt og
man kan ringe igen også uden held.

Dette er da kun smart hvis man skal nedsat gennemsnittet for folk i kø kan
forstille mig at man har sparet 10 linier væk og dermed nedsat køen til maks
½ time i stedet for før op til 1½ time.

Tæller man så 2 minutters opkald med som opkald gået igennem til kunde
service ser statistikken jo fin ud.

Jeg har kun et at sige, jeg har opgivet at komme igennem til Deres såkaldte
kundeservice som har lovet mig svar for 14 dage siden vedr. et brev.

Ender nok som alle andre hos deres inkasso firma, hmm ku vide om de så
ansætter nogen af de fyrede Tiscali med arbejdere, da de jo får travlt fordi
Tiscali ikke kan klare presset og derfor må sende folk til inkasso.

Hilsen

Johnny

Hilsen

Johnny

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 03-12-02 12:55

On Tue, 3 Dec 2002 12:23:09 +0100, "Johnny"
<noemail@nixingenemailadresse.dk> wrote:

>Nu sidder jeg så og tænker på at der var en medarbejder der "I sin fritid"
>skrev at fra i morgen blev det meget bedre.

Det kan nemt have været mig.

>Tja det må man sige fra at vente
>i kø i en time skal man nu blot bruge 2 min. før forbindelsen er afbrudt og
>man kan ringe igen også uden held.

Når man er i kø er ventetiden reduceret væsentlig, antallet af hvor
mange der må komme i kø er uændret.

I skrivende stund er kø´en ikke fyldt op, men det lan jo ændre sig fra
minut til minut.

--
Morten!

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-12-02 13:51

Morten Kjaer Nielsen wrote:

> I skrivende stund er kø´en ikke fyldt op, men det lan jo ændre sig fra
> minut til minut.

....ja åbenbart - jeg har ringet 3 gange i dag: 2 x afvist og en gang "...i
kø som nummer 10..."...

....men der er vel ikke penge til mere?
Hans

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-12-02 20:55

Hej Morten,

Hører du til i supporten hos Tiscali ? Eller i udviklingen som ML ?

Niels Dybdahl

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 04-12-02 09:22

On Tue, 3 Dec 2002 20:55:22 +0100, "Niels Dybdahl" <Niels@Dybdahl.dk>
wrote:

>Hører du til i supporten hos Tiscali ? Eller i udviklingen som ML ?

Jeg er slavepisker for domæneafdelingen (som igår havde 1 minut og 1
sekund i gennemsnitlig svartid, det var højt).

Læs venligst også http://disclaimer.gummiand.dk/

--
Morten!

Fra : Benny Sorensen

Dato : 03-12-02 12:44

Hej Johnny,

Jeg kan måske godt hjælpe dig lidt...

Vil du maile mig på
formotis@hotmail.com

Så kan vi maile sammen om, hvad vi gør!

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 03-12-02 21:54

Hej Johnny,

Der er en kontaktformular på Tiscalis hjemmeside, som du kan finde via
http://kundeservice.tiscali.dk/kontakt.php. Vælg et af spørgsmålene, så
kommer du frem til formularen.
Jeg har selv benyttet den 2 gange i løbet af den sidste måned. Den første
gang fik jeg svar 13 dage efter. Den anden gang (26-11) har jeg endnu ikke
fået svar.

Hilsen Niels Dybdahl

Fra : Bong

Dato : 19-12-02 17:41

HAr også brugt den formular.... men har aldrig fået noget svar og det er
over en månede siden

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 08-12-02 22:49

Johnny wrote:

> [...]
> "kundeservice" har ringet og ringet ohg hver gang samme svar vi
> har i øjeblikket mange henvendelser ok kan derfor ikke besvare

Jeg har i onsdags modtaget en rykker fra Tiscali på ca. 60kr. det er i følge
dem 3 rykker de sender, men jeg har igen i følge dem ændret adresse, uden at
oplyse Tiscali herom

Alt i alt flot nok, altså lige bort set fra jeg aldrig har haft noget med
Tiscali at gøre, har i de sidste 10år haft 2 udbydere ( 1. TDC ISDN 2. CC
ADSL) og har i øvrigt boet på samme adresse i næsten 30år.

Har andre modtaget regninger for noget de ikke har haft hos Tiscali ?

Har så som så mange andre nu en del forgæves opkald til Tiscali
kunde"service" opkald der i kroner og ører nok snart overstiger de
oprindelige 60kr.

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-12-02 09:24

> Har andre modtaget regninger for noget de ikke har haft hos Tiscali ?

- yes ... men efter en lang tid i telefonkøen fandt jeg ud af, at Tiscali
har overtaget 12moves gamle kunder ... og jeg skyldt rent faktisk 12move 161
kroner for forbrug i foråret 2000 (jeg var i al fald kunde hos dem og det
skal nok passe at jeg har den regning). Nuvel - der var så lagt omkring 130
kroner på i RENTER - ikkegebyrer eller noget men bare renter. Det brokkede
jeg mig lidt over og jeg fik da overbevist den rare mand hos tiscali om, at
man da ikke kunne tage den slags renter bare sådan uden videre, når jeg ikke
har hørt fra dem i snart 2½ år ... så jeg slap med den "RENE"
regning ...

ras