Hvilket kort er dette Matrox G4+MMDH4A32G ~
Fra : Troels Majlandt

Dato : 03-12-02 00:55

Hejsa !

Jeg kunne sætte det i en PC, men der er sikkert en som kan give mig et svar
hurtigere,

jeg tror selv det er et G400 DualHead med 32Mb ram
er det korrekt, og som et lille bispørgsmål kan det afvikle LOT (Lord of The
Rings)

TroelsM

Fra : Madsen

Dato : 03-12-02 02:07

Troels Majlandt skrev:

> jeg tror selv det er et G400 DualHead med 32Mb ram

Jeg tror at det er et G400 Max. Sidder der ikke en blæser på
kortet?

Se evt. øverste link på denne side:
<http://makeashorterlink.com/?W4FB522A2>

Jeg sidder godt nok selv med et G400 Max i hånden og det hedder:
G4+MMDHA32G og ikke G4+MMDH4A32G, men ovenstående link tyder jo
så på at dit kort også er et G400 Max.

Madsen.

Fra : Kim Larsen

Dato : 03-12-02 10:51

> [...]
>
> Jeg sidder godt nok selv med et G400 Max i hånden og det hedder:
> G4+MMDHA32G og ikke G4+MMDH4A32G, men ovenstående link tyder jo

Nu er det ikke alle G400 Max der er født med blæser, mit første G400 Max
kort var uden blæser, men det jeg har nu, har blæser.

Kim Larsen

Fra : Madsen

Dato : 03-12-02 16:19

Kim Larsen skrev:

> Nu er det ikke alle G400 Max der er født med blæser, mit første
> G400 Max kort var uden blæser, men det jeg har nu, har blæser.

Nå nej. Det glemmer jeg hver gang. Et eller andet siger mig at G400
Max skal have en blæser, men det er åbenbart ikke alle modellerne
som har det. Det der undrer mig er at mit G400 Max er Rev. 1. Altså
det første G400 Max som kom på markedet og det har en blæser.

Madsen.

Fra : Henrik Dissing

Dato : 03-12-02 20:04

On Tue, 03 Dec 2002 16:19:08 +0100, Madsen wrote:

> [...]
>som har det. Det der undrer mig er at mit G400 Max er Rev. 1. Altså
>det første G400 Max som kom på markedet og det har en blæser.

Det er mit også. Jeg har taget blæseren af og kører uden problemer.

Venlig hilsen
Henrik Dissing

Fra : Madsen

Dato : 04-12-02 01:21

Henrik Dissing skrev:

> Jeg har taget blæseren af og kører uden problemer.

På et tidspunkt havde jeg problemer med at blæseren satte sig fast
på mit G400 Max. Pc'en blev ret så ustabil når blæseren satte sig,
så jeg må have ringere luftgennemstrømning i kabinettet end du har,
eller noget i den stil. Det gør måske også noget at blæseren er
pillet af, frem for at den sidder på kortet og er slukket så GPU'en
rigtig kan svede, men jeg valgte at få blæseren i gang igen.
Det må dog være lækkert at køre uden blæser på grafikkortet, for den
blæser leverer en god mængde ballade.

Madsen.

Fra : Martin Lund Kristian~

Dato : 03-12-02 07:14

matrox millennium kort som dit er generelt ikke særlig godt til spil (dårlig
3d-acceleration)
det er derimod godt til 2d-arbejde pga. dets overlegne billedkvalitet.
har selv tænkt mig at købe et G550 pga. billedkvaliteten -- men det er jo
ikke alle
der syntes at sådant noget er fedt.

--
Martin Lund Krisitiansen