Findes der mere end en Kawa?
Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 04-03-01 15:01

Hejsa!

Jeg har fået den opfattelse, at Kawa skulle være gratis, men jeg kan se på
Allaires hjemmeside, at det ikke er rigtigt. De personer jeg har snakket
med, har nu virkelig været sikre i deres sag.

Findes der mere end et IDE, som hedder Kawa?

/Søren

Fra : Bear

Dato : 04-03-01 19:39

Nope, og Kawa er ikke gratis

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Kuruderu

Dato : 04-03-01 21:40

Det er ikke rigtig... der findes en gratis udgavce af KAWA IDE, men ders
proffesionel og Enterprise editions koster kassen

Leo Knøsgaard
Aka Kuruderu

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 05-03-01 18:22

"Kuruderu" <kuruderu@dak.kollegie6400.dk> wrote
> Det er ikke rigtig... der findes en gratis udgavce af KAWA IDE, men ders
> proffesionel og Enterprise editions koster kassen

Men hvis det passer, hvor finder jeg så den IDE?

For som Maxx skriver, så er der en 30 dages lås på den.

/Søren

Fra : Kuruderu

Dato : 08-03-01 01:38

Ok... jeg viste ikke de havde lavet den om til en 30 day trial, men så kan
du jo bare installere den efter de 30 dage igen... eller "stjæle"
programmet....

Fra : muzakker

Dato : 05-03-01 08:32

Hej

Jeps kawa koster..

men hvis du er efter en IDE ligsom kawa og
som faktisk er rimlig ok, så prøv lige at
checke denne HELT gratis JCreator

www.jcreator.com

/flemming

Fra : lars hansen

Dato : 05-03-01 09:30

Kawa har altid været shareware.
/Lars Hansen

Fra : The MaXx

Dato : 05-03-01 10:25

> Kawa har altid været shareware.
> /Lars Hansen

Ja i en begrænset periode (30 dage?) så skal der en kode til.
Koden er nem at finde på nettet, men efter reglerne er kawa ikke gratis men
kan bruges som shareware til test-formål i en begrænset periode.

The MaXx

Fra : Johnni N. Jørgensen

Dato : 05-03-01 21:31

Jeg siger bare en ting.....

http://astalavista.box.sk

og husk nu at der kun er en key-generator til Professional Edition.....

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 05-03-01 21:59

"Johnni N. Jørgensen" wrote:

> Jeg siger bare en ting.....
>
> http://astalavista.box.sk
>
> og husk nu at der kun er en key-generator til Professional Edition.....

Har du noget imod at holde den slags Warez snak væk fra denne gruppe?

Der findes 100% gratis IDE'er, og dem kunne man jo bruge istedet...

--
Thorbjørn Ravn Andersen "...sound of...Tubular Bells!"
http://bigfoot.com/~thunderbear

Fra : Norgaards

Dato : 07-03-01 23:28

Jeg købte i sin tid en studenter version af kawa. Men om de stadig har den
efter allaires overtagelse det ved jeg ikke.

John

Fra : Søren Jacob Lauritse~

Dato : 08-03-01 22:48

"Norgaards" <norgaards@post.tele.dk> wrote
> Jeg købte i sin tid en studenter version af kawa. Men om de stadig har den
> efter allaires overtagelse det ved jeg ikke.

Det var også sådan noget jeg håbede på, for selvom den er simpel, så er den
ret fed at bruge. Men jeg har ikke lige haft held til at finde det hos
Allaire.

/Søren

Fra : lars hansen

Dato : 12-03-01 20:44