No more Drama
Fra : Rikke & Brian

Dato : 02-12-02 20:02

Hvilken sang er det Mary J. Blige har samplet i sangen "No more Drama"? Jeg
synes, at det lyder som en gammel sang.

Rikke.

O Captain, my Captain. Who knows where that comes from? Anybody? Not a clue?
It's from a poem by Walt Whitman about Mr. Abraham Lincoln. Now in this
class you can either call me Mr. Keating, or if you're slightly more daring,
O Captain my Captain.

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk

Fra : Troels

Dato : 02-12-02 20:15

> Hvilken sang er det Mary J. Blige har samplet i sangen "No more Drama"?
Jeg
> synes, at det lyder som en gammel sang.
>
> Rikke.

Temaet fra The young and the restless af Henry Mancini ?

/Troels

Fra : Rikke & Brian

Dato : 03-12-02 09:34

Tak for det. Men hvordan jeg har fået det tema ind i hovedet, er mig en
gåde, da jeg aldrig har set serien !?

Rikke.

Fra : Priest

Dato : 03-12-02 20:23

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en
meddelelse news:3dec6ca5$0$18567$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> Tak for det. Men hvordan jeg har fået det tema ind i hovedet, er mig en
> gåde, da jeg aldrig har set serien !?

Så indrøm dog at du har set alle afsnit af den serie!

Fra : Rikke & Brian

Dato : 04-12-02 13:28

Ha, ha. Lidt svært, når den ikke vises på nogen af de kanaler, der vises på
mit TV

Fra : Sune Salminen

Dato : 04-12-02 18:01

Rikke & Brian wrote:
> "Priest" <priest1973[REMOVE]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha, ha. Lidt svært, når den ikke vises på nogen af de kanaler, der
> vises på mit TV

[Citat-teknik markant forbedret af den usynlige hånd]

Måske har den været samplet før og brugt i et andet nummer? Måske sang din
far den for dig som godnatsang da du var lille?

-Sune

Fra : Priest

Dato : 03-12-02 20:23