Mozilla 1.2 styrer
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-12-02 19:24

Nok mest til folk der kører Classic: Gennem den sidste uges tid har
jeg benyttet Mozilla 1.2 som min primære webbrowser på en maskine med
MacOS 9.2.2. Jeg er vældig tilfreds - og vil gerne slå et slag for
denne browser som værdigt alternativ til Explorer, som jeg elelrs har
benyttet. har lagt en kopi af applikationen her:

http://www.janus.dk/download/mozilla-macos9-1.2-full.bin

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia
http://weblog.janus.dk

Fra : Thomas Lund

Dato : 02-12-02 20:52

> [...]
> denne browser som værdigt alternativ til Explorer, som jeg elelrs har
> benyttet. har lagt en kopi af applikationen her:

Hej Janus,

jeg har idag læst at der skulle være en alvorlig bug i den version du
netop har downloadet. Du kan checke den på mozilla's hjemmeside.

mvh.

Thomas

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-12-02 21:27

thlu@vip.cybercity.dk (Thomas Lund) writes:

> jeg har idag læst at der skulle være en alvorlig bug i den version
> du netop har downloadet. Du kan checke den på mozilla's hjemmeside.

Tak. Der er problemer med at vise enkelte sider med DHTML. Et fix er
på vej. Lægger selvfølgelig en 1.2.1 samme sted så snart den er klar.

-j

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-12-02 23:35

Thomas Lund <thlu@vip.cybercity.dk> wrote:

> Hej Janus,
>
> jeg har idag læst at der skulle være en alvorlig bug i den version du
> netop har downloadet. Du kan checke den på mozilla's hjemmeside.

Du erblevet fortrolig med suppen kan jeg se ?

Håber du kommer of guffer en Appleskive den 12. !!!

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-12-02 14:57

thlu@vip.cybercity.dk (Thomas Lund) writes:

> jeg har idag læst at der skulle være en alvorlig bug i den version
> du netop har downloadet. Du kan checke den på mozilla's hjemmeside.

Mozilla 1.2.1 (med bugfix for denne fjel) er ude nu. Dog foreløbig kun
som netinstaller.

-j

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 06-12-02 18:24

Janus Sandsgaard <janus@mac.com> writes:

> Mozilla 1.2.1 (med bugfix for denne fjel) er ude nu. Dog foreløbig kun
> som netinstaller.

Og nu kan en dansk sprogpakke hentes:

http://www.mozillatranslator.org/browser_download.jsp

-j

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 02-12-02 23:37

Janus Sandsgaard <janus@mac.com> wrote:

> [...]
> denne browser som værdigt alternativ til Explorer, som jeg elelrs har
> benyttet. har lagt en kopi af applikationen her:

Jeg har kørt med 1.1a i noget tid og den er for cool. Lynhurtig - meget
hurtigere end IE og samtidig virker den til Jyske bank. Indbygget mail -
det er et rigtigt godt bud på en fast del på alle classic Mac's

--
Med venlig hilsen Jesper

http://www.gylling.net/

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 03-12-02 03:07

Hej Janus

Du har vel ikke nogen erfaring med den på ikke-G3/G4 maskiner? - Jeg har
nemlig lige solgt en PCI PowerMac og min gamle G3/233DT, så det ku'
være, jeg skulle smide den på de to, inden jeg afleverer dem. - Er den
hurtigere end Mozilla 1.1?

mvh. Erik Richard

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 03-12-02 15:06

Erik Richard Sørensen <kml.ers@mail1.stofanet.dk> writes:

> Du har vel ikke nogen erfaring med den på ikke-G3/G4 maskiner?

Nej, min første Mac var en G3-233.

> Er den hurtigere end Mozilla 1.1?

Godt spørgsmål. Sidst jeg brugte Mozilla til Mac var pre
1.0-versioner, som (modsat å Linux) virkede noget sløve, hvorfor jeg
har benyttet Explorer. Med 1.2 snes jeg pludselig at det er en ganske
brugbar webbrowser.

-j

Fra : Ben Knudsen

Dato : 03-12-02 17:45

Under osx mener jeg bestemt den er noget hurtigere, hvis man slår piping
til. Sådan føles det i hvert fald...

Mvh Ben