Tiscali... Er der andre som har oplevet pr~
Fra : FMT

Dato : 01-12-02 23:48

Hej alle!

Jeg vil gerne dele lidt erfaringer med andre, som har haft problemer
med Tiscali (dårlig kunderservice, regnskabsrod mv.)

Er der nogen som vil dele deres erfaringer så mail til
formotis@hotmail.com

/ fmt

Fra : Martin Møller

Dato : 02-12-02 10:34

"FMT" <formotis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med Tiscali (dårlig kunderservice, regnskabsrod mv.)
>
> Er der nogen som vil dele deres erfaringer så mail til

Prøv at søge på tiscali her i gruppen så vil du ikke se andet end
problemer

Martin

Fra : Sune

Dato : 02-12-02 11:58

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en meddelelse
> "FMT" <formotis@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv at søge på tiscali her i gruppen så vil du ikke se andet end
> problemer

Du skulle nok kunne finde en enkelt

--
vh Sune

Fra : Benny Sorensen

Dato : 03-12-02 09:45

Men til gengæld nok kun en enkelt - for Tiscali kalder alle fejlene for
"enkeltstående" tilfælde.....

Fra : Sune

Dato : 03-12-02 10:01

"Benny Sorensen" <beny_sorensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men til gengæld nok kun en enkelt - for Tiscali kalder alle fejlene
for
> "enkeltstående" tilfælde.....

LOL

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 08-12-02 23:06

FMT wrote:

> Jeg vil gerne dele lidt erfaringer med andre, som har haft
> problemer med Tiscali (dårlig kunderservice, regnskabsrod mv.)

Jeg har i onsdags modtaget en rykker fra Tiscali på ca. 60kr. det er i følge
dem 3 rykker de sender, men jeg har igen i følge dem ændret adresse, uden at
oplyse Tiscali herom

Alt i alt flot nok, altså lige bort set fra jeg aldrig har haft noget med
Tiscali at gøre, har i de sidste 10år haft 2 udbydere ( 1. TDC ISDN 2. CC
ADSL) og har i øvrigt boet på samme adresse i næsten 30år.

Har andre modtaget regninger for noget de ikke har haft hos Tiscali ?

Har så som så mange andre nu en del forgæves opkald til Tiscali
kunde"service" opkald der i kroner og ører nok snart overstiger de
oprindelige 60kr.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-12-02 06:39

Storkøbenhavn skrev:

>Har så som så mange andre nu en del forgæves opkald til Tiscali
>kunde"service" opkald der i kroner og ører nok snart overstiger de
>oprindelige 60kr.

Hvis man reagerer med et almindeligt brev hvor man forklarer
sammenhængen samt sikrer sig en kopi deraf og en postkvittering
for dets afsendelse, så kan man med sindsro arkivere yderligere
henvendelser lodret - hvis man er sikker på at man intet skylder.

Man har ikke pligt til at blive ved til den er feset ind.

--
Bertel

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 09-12-02 08:49

On Sun, 8 Dec 2002 23:05:37 +0100, "Storkøbenhavn"
<softwareREMOVE@software.dk> wrote:

>Alt i alt flot nok, altså lige bort set fra jeg aldrig har haft noget med
>Tiscali at gøre,

Mail mig lige nogle oplysninger (kundenummere, etc), den der skal der
bores lidt i.

--
Morten!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-12-02 15:01

se evt. mit svar lige nedenunder ...

ras

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-12-02 15:01

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 10-12-02 15:37

On Tue, 10 Dec 2002 15:00:35 +0100, "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

>se evt. mit svar lige nedenunder ...

Hvor?

--
Morten!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 10-12-02 19:06

> Hvor?

- i et tidligere indlæg ... men her kommer en copy/paste ...:

- yes ... men efter en lang tid i telefonkøen fandt jeg ud af, at Tiscali
har overtaget 12moves gamle kunder ... og jeg skyldt rent faktisk 12move 161
kroner for forbrug i foråret 2000 (jeg var i al fald kunde hos dem og det
skal nok passe at jeg har den regning). Nuvel - der var så lagt omkring 130
kroner på i RENTER - ikke gebyrer eller noget men bare renter. Det brokkede
jeg mig lidt over og jeg fik da overbevist den rare mand hos tiscali om, at
man da ikke kunne tage den slags renter bare sådan uden videre, når jeg ikke
har hørt fra dem i snart 2½ år ... så jeg slap med den "RENE"
regning ...

ras

Fra : Morten Kjaer Nielsen

Dato : 11-12-02 10:11

On Tue, 10 Dec 2002 19:06:07 +0100, "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

>- i et tidligere indlæg ...

Du mistede min pointe, hvad der er oppe for dig, er måske nede for
andre, hvad der er nede for dig er måske til venstre for nogen.

--
Morten!

Fra : rasmus carlsen

Dato : 11-12-02 11:27

> Du mistede min pointe, hvad der er oppe for dig, er måske nede for
> andre, hvad der er nede for dig er måske til venstre for nogen.

- nå ja ... jeg regende nu med at længere nede betød "tidligere" indlæg ...

ras

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-12-02 16:10

rasmus carlsen skrev:

>- nå ja ... jeg regende nu med at længere nede betød "tidligere" indlæg ...

Det betyder "nyere" på mit system. Men en henvisning til en
rumlig placering får mig til omgående at gå videre til et andet
indlæg. Jeg har andet at bruge min tid på end at prøve at gætte
hvor andre ser diverse indlæg placeret henne.

Brug message-id en anden gang.

--
Bertel

Fra : Storkøbenhavn

Dato : 11-12-02 16:21

Bertel Lund Hansen wrote:

> Brug message-id en anden gang.

Hej

Hvordan får man den message-id frem ved brug af OE 6 ?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 11-12-02 16:29

Storkøbenhavn skrev:

>Hvordan får man den message-id frem ved brug af OE 6 ?

Forhåbentlig er der andre der kan hjælpe for jeg ved det ikke.

--
Bertel

Fra : Theis M. Mønsted

Dato : 11-12-02 16:37

"Storkøbenhavn" <softwareREMOVE@software.dk> wrote in message

> Hvordan får man den message-id frem ved brug af OE 6 ?

Højreklik på det pågældende indlæg, vælg egenskaber, vælg fanebladet
detaljer
kig efter Message-ID.
Dit hedder f.eks. <at7l4b$2n8h$1@news.cybercity.dk>

--
Mvh.
Theis M. Mønsted

Fra : Rudi Stegen

Dato : 11-12-02 17:16

Hej Theis M. Mønsted, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Højreklik på det pågældende indlæg, vælg egenskaber, vælg fanebladet
> detaljer

Eller Ctrl+F3 (når man står på indlægget, forstås).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : H.H.

Dato : 11-12-02 19:08

Rudi Stegen wrote:

> Eller Ctrl+F3 (når man står på indlægget, forstås).

virker ikke i netscape 7.0

H.H.

Fra : John Sahl

Dato : 11-12-02 19:16

H.H. wrote:
> virker ikke i netscape 7.0

Det var også OE 6 der blev spurgt til.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

Fra : H.H.

Dato : 11-12-02 19:18

John Sahl wrote:

> [...]
>
> --
> John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
> Deltag i vores julekonkurrence og bliv racerkører for en dag!

I know... men vilel gerne høre om muligheden i netscape

H.H.

Fra : Claus Olesen

Dato : 12-12-02 00:25

H.H. wrote:

> I know... men vilel gerne høre om muligheden i netscape
>
> H.H.

CTRL + U skulle gøre det (det gør det i hvert fald i 6.2.1 og jeg går
ikke ud fra, at de har ændret så meget ved lige dén funktion)

Claus Olesen
--
http://GentleGiant.8m.com

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not
sure about the universe." ~ Albert Einstein