telefona offtopic?
Fra : Søren Madsen

Dato : 01-12-02 21:33

Er ikke sikker på hvor jeg kan rette mit spørgsmål. måske nogen kan svare
mig på nedenstående eller guide mig til det rigtige sted at stille det.
Jeg har lige modtaget en regning på 360.- for et telefona 0-abonnement som
ifølge deres hjemmeside er mindsteprisen pr. halvår for denne abb. type.
Sagen er bare den at jeg har haft dette abb. i måske to år som en slags
reserve, uden, efter hvad jeg kan erindre, at have modtaget en sådan regning
før. Og så er det jeg tænker om det er en abb. betingelse som er indført
siden jeg oprettede abb.

venligst Søren

Fra : Søren Blom

Dato : 01-12-02 21:46

"Søren Madsen" <soerenmadsen@mail1.stofanet.dk> skrev
> Er ikke sikker på hvor jeg kan rette mit spørgsmål. måske nogen kan svare
> mig på nedenstående eller guide mig til det rigtige sted at stille det.

Som du selv antager, så har du ramt ved siden af med valg af gruppe. Prøv i
stedet at spørge i dk.forbruger hedder gruppen vist.

--
Søren Blom
soren@blom.dk