Abre los ojos
Fra : Claus Andersen

Dato : 30-11-02 11:37

Er der nogen, der har set denne og kan den anbefales.

Jeg så Vanilla Sky i biografen og var helt vild med den.

Så købte jeg den på DVD og nu er den ikke så god længere.

mvh
claus s. andersen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 30-11-02 12:37

On Sat, 30 Nov 2002 11:36:47 +0100, "Claus Andersen"
<clausandersen@mail.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Jeg så Vanilla Sky i biografen og var helt vild med den.
>
>Så købte jeg den på DVD og nu er den ikke så god længere.

Jeg synes klart den er bedre end Vanilla sky og har den da i min
samling. Det skal indskydes at jeg er en sucker for spanske film. Jeg
finder den mere intens skuespildpræstationerne bedre.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nicolai Zoffmann Hei~

Dato : 30-11-02 17:40

Claus Andersen wrote:
> [...]
>
> Jeg så Vanilla Sky i biografen og var helt vild med den.
>
> Så købte jeg den på DVD og nu er den ikke så god længere.

Jeg var ikke vild med Vanilla Sky, men kan klart bedre lide Abre los ojos -
og det selvom mange scenerne er næsten identiske (bortset fra sproget og
hvor rig han er . De fleste steder kan man finde Abre til en hund hvilket
jeg klart synes den er værd (kan dog ikke sige noget om On Air's udgivelse i
forhold til den engelske som jeg har).
hygge,
Nicolai

Fra : hobnobs

Dato : 01-12-02 10:51

.... i FAKTA har den ligget til enflad halvtredser indtil for nylig. Og den
ER bedre end Vanilla Sky.

- hobnobs