Lidt dumt
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-11-02 20:24

Jeg føler mig lidt dum. Jeg har lige fået en Griffin PowerMate sendt i
dag, men har ikke fået tid til at tage den i brug. Den ser jo tjekket
ud, og så er den god til volumenkontrol, hvilket jeg ikke helt sjældent
mangler. Jeg følte bare, at jeg MÅTTE have den, og så kan den jo bruges
til noget praktisk.
Samtidig har jeg fået et nyt Apple Pro tastatur. Det viser sig,
at der er volumenknapper på det. [hviske]Hvad skal jeg nu sige til konen
om min investering i en PowerMate?[/hviske]
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 29-11-02 23:10

Henrik Münster wrote:

> [...]
>at der er volumenknapper på det. [hviske]Hvad skal jeg nu sige til konen
>om min investering i en PowerMate?[/hviske]

Sig til konen at det er en redigerings knap til imovi og at du MÅ have
et digitalt videokamera til jul

og så var der den om manden der kom sent hjem fra en Mac-klub aften, han
listede ind, tog skoene af, sneg sig op af trappen, lirkede døren op til
soveværelset, hvor konen straks sprang op af sengen og begyndte at
skælde ham hæder og ære fra. Ugen efter var vores ven igen til et møde i
"kluben" hvor der blev serveret lidt forfriskninger med procenter i, da
vores ven så kom hjem ret sent, smækkede han fordøren op med et brag,
trampede hele vejen op af trapperne i sine træskostøvler, sparkede døren
til soveværelset op, hvor efter han råbte SÅ ER DET OP KÆLING, JEG ER
LIGE I HUMØR TIL EN TUR. konen sagde ikke en lyd, hun lod bare som hun sov.

Det er ikke altid en fordel at hviske tingene.

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-11-02 18:17

Henrik Lindskou <sydjyderfjern@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> LIGE I HUMØR TIL EN TUR. konen sagde ikke en lyd, hun lod bare som hun sov.
>
> Det er ikke altid en fordel at hviske tingene.

LOL

Da jeg ikke kan huske en vittighed lige nu, kan du få en gåde til fra
min søns lager:
Hvorfor vil Bush ikke spille skak med Bin Laden?

--
David Blangstrup http://david.blangstrup.dk
Allerød, Danmark read my blog!

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-02 19:20

David Blangstrup <firstname@lastname.dk> wrote:

> Da jeg ikke kan huske en vittighed lige nu, kan du få en gåde til fra
> min søns lager:
> Hvorfor vil Bush ikke spille skak med Bin Laden?

Han vælter altid tårnene.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : David Blangstrup

Dato : 30-11-02 22:10

> Han vælter altid tårnene.
LOL
Ja, eller han mangler to tårne.

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-11-02 22:58

> LOL
> Ja, eller han mangler to tårne.

Ja, Bush mangler tårnene. Men det gælder vel, lige meget hvem han
spiller mod.
Hvor gammel er din søn egentlig?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 01-12-02 00:04

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Ja, Bush mangler tårnene. Men det gælder vel, lige meget hvem han
> spiller mod.

Du mener vel "brikker"?

--
Thomas Bjorn Andersen - tbamacnewssNOSPAM200211@gen-v.net - ICQ:11413721
Al email sendt til denne adresse kan blive offentligtgjort.

Fra : David Blangstrup

Dato : 01-12-02 10:51

> Ja, Bush mangler tårnene. Men det gælder vel, lige meget hvem han
> spiller mod.
> Hvor gammel er din søn egentlig?

Han er 12 år, men de vittigheder han slæber med hjem, er pludselig
blevet bedre. Præ-teenager, en såkaldt tweener.