katte og vækkeure
Fra : H.O.T

Dato : 29-11-02 20:08

Min store snart 6 måneder gammel killing har fået den underlige vane, at når
mit vækkeur ringer klokken 4.30, så er det kun fordi hun skal kæles...Det er
lige meget hvor hun er henne i lejligheden, så kommer hun sprintende op på
puden, smider sig på ryggen og skal bare nusses...
Den slår aldrig fejl, men hun er møgfornærmet når jeg ikke skal op, og vil
næsten ikke snakke med mig resten af dagen....Så det er lidt af en kamp at
finde det rigtige tidpunkt, så man ikke er hjemme hos en hængemule
kat.........

Henrik

ps....Hun kan også spotte lyden af et snørrebånd, uanset hvor hun er, og
hvor dyb søvn hun er i.... det er ikke altid lige let at binde snørrebånd
med 3 kilos dødvægt med kløer......*s*

Fra : Helle

Dato : 29-11-02 20:53

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> wrote in message
> [...]
> hvor dyb søvn hun er i.... det er ikke altid lige let at binde snørrebånd

Hejsa.

Sådan er Emil også...vækkeur der ringer= putte og kæle! Men jeg synes
faktisk det er en dejlig måde at vågne på. Det gør det lidt nemmere at vågne
op fordi man bliver vækket med stor glæde, kæl og kærlighed.

/Helle

Fra : Isabella

Dato : 30-11-02 21:44

"H.O.T" <h.rasmussen@telia.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lige meget hvor hun er henne i lejligheden, så kommer hun sprintende op på
> puden, smider sig på ryggen og skal bare nusses...

Med min Gizmo er det lige det modsatte. I løbet af de sidste fem dage er det
lykkedes ham først at slukke vækkeuret, derefter at slå fra buzzer over til
radio for til sidst at skrue ned så det ikke kunne høres. Så en times tid
efter at man skulle have været oppe (for en gangs skyld godt at man er
arbejdsløs) bliver man vækket af en kat der tramper rundt på en (han vejer
6,5 kg) og vil have morgenmad.

Jeg ved ikke om han hader vækkeuret eller om det bare er fordi han hellere
selv vil vække mig når det er tid, under alle omstændigheder har jeg nu
anskaffet mig et vækkeur der skulle være potesikret.

Hilsen Tina

Fra : H.O.T

Dato : 30-11-02 22:43

Kunne være jeg skulle låne ham, så jeg kunne sove lidt længere......*s*

Henrik