Køb af cd'er på nettet
Fra : David Rasmussen

Dato : 29-11-02 08:03

Hvor er det billigste, veludstyrede cd-butikker på nettet, ikke nødvendigvis
i Danmark?
Jeg leder dels efter steder hvor man har lidt af hvert (typisk rockmusik),
men også nogen der måske har rigtigt meget klassisk? For eksempel er der
flere dobbelt-cd'er med Glenn Gould på Sony jeg gerne vil eje, men nogen af
dem koster 150-200 kroner i Danmark. Hvis det kan fås væsentligt billigere
på nettet, vil jeg gerne det :)

/David

Fra : Jackie

Dato : 29-11-02 09:28

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
af
> dem koster 150-200 kroner i Danmark. Hvis det kan fås væsentligt billigere

Hej David

Jeg plejer at købe musik hos www.cdon.com. Jeg synes deres udvalg er stort
indenfor de fleste genrer, og så er priserne som regel lavere end i de
danske forretninger....

Jackie

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-11-02 09:30

Jackie wrote:

> [...]
>
> Jeg plejer at købe musik hos www.cdon.com. Jeg synes deres udvalg er
> stort indenfor de fleste genrer, og så er priserne som regel lavere

Jeg kender godt til cdon.com. Det er slet ikke billigt nok, dammit! :)
Det må kunne gøres billigere i udlandet.

/David

Fra : Kenneth Jakobsen

Dato : 29-11-02 10:44

Jeg handler tit hos www.cdwow.com
9 pund for en ny enkelt cd - incl. porto!

Kenneth

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 29-11-02 14:28

"Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> wrote in message
> Jeg handler tit hos www.cdwow.com
> 9 pund for en ny enkelt cd - incl. porto!

Ja, de ser ud til at have gode priser, men deres udvalg er da decideret
elendigt, hvis man leder efter andet end hitliste-musik.

/Nikolaj

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-11-02 22:53

Nikolaj Borg wrote:
> "Kenneth Jakobsen" <xpo_dk@hotmail.com> wrote in message
>
> Ja, de ser ud til at have gode priser, men deres udvalg er da
> decideret elendigt, hvis man leder efter andet end hitliste-musik.

Det var også ca. mit indtryk. Jeg kunne ikke finde noget af det jeg ledte
efter.

/David

Fra : zcully

Dato : 29-11-02 12:24

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote in message
> [...]
af
> dem koster 150-200 kroner i Danmark. Hvis det kan fås væsentligt billigere

Jeg bruger www.futureent.com og (som Kenneth skrev) www.cdwow.com

/Zcully