Pædofil Forening... Kan det passe den må e~
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 27-11-02 18:39

Fik idag et link www.danpedo.dk der tilsyneladende er en forening for
pædofile.....

Det ser ikke ud til at der er billedmateriale.... men kan en sådan forening
være lovlig der de spreder budskabet om at pædofili er en god ting.....

Har meldt siden til Red Barnet.... men ved ikke om det er berettiget......

Find noget på de svin.........

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-11-02 19:08

In article <as2vv3$272$1@news.cybercity.dk>, news.cybercity.dk wrote:
> [...]
>
> Har meldt siden til Red Barnet.... men ved ikke om det er berettiget......

Nazistpartiet er også lovligt, og kan stille op til byrådsvalg.

SAP/KAP på venstrefløjen som mente at styret skulle omstyrtes med
magt, og at de som magtelite skulle styre en totalitær stat var også
lovlige.

Der er også mange politiske og andre der lobbyer for lovændringer,
altså mener at ulovlige ting skal gøres lovligt.

Du lever i et demokrati, og må acceptere det på godt og ondt.

Fra : Allan Olesen

Dato : 27-11-02 19:12

"news.cybercity.dk" <kenneth@vidur.dk> wrote:

>Det ser ikke ud til at der er billedmateriale.... men kan en sådan forening
>være lovlig der de spreder budskabet om at pædofili er en god ting.....

Nu har jeg ikke lige psykisk overskud til at studere, hvad siden
tilbyder, men der er i princippet ikke noget i vejen for, at
kriminelle danner en forening, bare foreningen ikke virker ved
kriminalitet.

Dvs. at man f.eks. ikke maa danne en forening, som har til
formaal, at paedofile kan udveksle ulovligt materiale.

Der er derimod ikke noget i vejen for f.eks. at danne en
forening, som har til formaal at tale paedofiles sag over for
omverdenen.

Hvis jeg ikke husker helt forkert, skal du kigge paa Grundlovens
bestemmelser vedr. myndighedernes muligheder for at erklaere en
forening ulovlig og tvangsoploese den.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : David T. Metz

Dato : 27-11-02 22:59

Allan Olesen skriblede:

> [...]
> tilbyder, men der er i princippet ikke noget i vejen for, at
> kriminelle danner en forening, bare foreningen ikke virker ved

Så længe der er tale om en holdning og ikke en praksis er der ikke tale om
kriminelle. Det er ikke kriminelt at være pædofil.

Siden har været i medierne mange gange, så der er ikke noget nyt i det.

David

Fra : Allan Olesen

Dato : 28-11-02 00:03

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote:

>Så længe der er tale om en holdning og ikke en praksis er der ikke tale om
>kriminelle. Det er ikke kriminelt at være pædofil.

Du mener ikke, at du modsiger noget, jeg har skrevet, vel?

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : David T. Metz

Dato : 28-11-02 00:42

Allan Olesen skriblede:

> Du mener ikke, at du modsiger noget, jeg har skrevet, vel?

Næ, ikke direkte. Jeg præciserer blot for at undgå en potentiel
misforståelse. Især trådstartens indlæg er skrevet i en tone, der kunne få
det til at se ud som om en pædofil er kriminel. Derfor kunne en tilsvarende
læser misforstå dit indlæg som en naturlig forlængelse og ikke som en
skærpelse af pointen.

Iøvrigt er der jo en forening (eller måske flere) for fængselsindsatte - så
det er åbenlyst nok.

David

Fra : Allan Olesen

Dato : 28-11-02 18:33

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote:

>Iøvrigt er der jo en forening (eller måske flere) for fængselsindsatte - så
>det er åbenlyst nok.

Jeg taenkte faktisk paa at bruge KRIM som eksempel, da jeg skrev
mit indlaeg. Det er jo svjv bevisligt en sammenslutning af
kriminelle, og den er fuldt lovlig.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Paro

Dato : 29-11-02 21:45

"Allan Olesen" <aolesen@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tilbyder, men der er i princippet ikke noget i vejen for, at
> kriminelle danner en forening, bare foreningen ikke virker ved

Nu er det vel næppe kriminelt at være pædofil, altså have pædofile lyster, men nok kun
forbudt at udøve pædofili. En pædofil har for eksempel vel lov til at onanere hjemme i
sin seng, mens han tænker på et af de "dejlige" børn, han har set i dagens løb. Han har
vel også lov til at give dem slik eller på anden måde være sød og rar ved dem, bare
han holder sig væk fra dem seksuelt, og i øvrigt også holder sig væk fra børneporno.
Han har vel også lov til at samle på billeder af påklædte børn, hvis han ynder det.

/paro

Fra : P.N.

Dato : 30-11-02 14:10

"Paro" <paro.geo@yahoo.com> wrote in message news:as8jla$36n$1@sunsite.dk...

> [...]
børneporno.
> Han har vel også lov til at samle på billeder af påklædte børn, hvis han

Nej fordi de pædofile leger med ilden, de stimulerer hinanden så de får lyst
til børnene.
Derfor er det vigtigt at staten griber aktivt ind overfor de pædofiles
foreninger.

P.N.

Fra : David T. Metz

Dato : 30-11-02 15:18

P.N. skriblede:
> "Paro" <paro.geo@yahoo.com> wrote in message

> Nej

Uanset holdninger og formodninger om følgehandlinger er det svar forkert.
Efter loven er det Paro beskirver tilladt.

David

Fra : P.N.

Dato : 30-11-02 16:14

0
"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.eu> wrote in message
> P.N. skriblede:

> Uanset holdninger og formodninger om følgehandlinger er det svar forkert.
> Efter loven er det Paro beskirver tilladt.
>
> David
Så må loven laves om, basta.
P.N.

Fra : Tomas O.

Dato : 30-11-02 16:25

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in
SNIP

> Så må loven laves om, basta.

Jeg HADER foprdbold og synes fodboldfans er dumme, derfor mener jeg de
klubber skal forbydes. Det er jo ikke andet end druk og optøjer og
slagsmål.
BASTA

Tomas

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-11-02 18:27

On Sat, 30 Nov 2002 15:24:40 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:

> [...]
>
>Jeg HADER foprdbold og synes fodboldfans er dumme, derfor mener jeg de
>klubber skal forbydes. Det er jo ikke andet end druk og optøjer og

og NARKO.... :)

fut:snak.snik
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-11-02 17:45

In article <asakg4$pflvi$1@ID-78557.news.dfncis.de>, P.N. wrote:

> Så må loven laves om, basta.

Hvis du vil have loven lavet om så det er forbudt at tænke og tale
om ulovlige handlinger, så er det meget vidtgående. Jeg tror ikke
foreningen virker ved kriminelle aktiviteter. Det er dog en forening
der beskæftiger sig med at få lovliggjort noget der ikke er lovligt
i dag.

Det samme gør de fleste politiske partier.

Skal anderledes tænkende forbydes ? Elller er det alene pædofile ?
Hvad med rockere ? De har endog kriminelt virke. Hvad med
bokseklubber/foreninger ? De laver organiseret vold. Der er nok
også religiøse rabiate bevægelser. Skal vi forbyde islam i
Danmark fordi der er nogle der i den etiopiske tolkning
omskærer deres døtre ?

Vi har forbudt den handling de laver, og så må vi bare sørge
for at straffen er tilstrækkelig til at afholde folk fra at
bryde loven.

Fra : Henning Makholm

Dato : 30-11-02 18:36

Scripsit "P.N." <pip160@hotmail.com>

> Så må loven laves om, basta.

Det har du lov til at mene, men det er ikke relevant i
dk.videnskab.jura. Smut over i dk.politik hvis du vil gøre mere ud af
det.

--
Henning Makholm "Det må være spændende at bo på
en kugle. Har I nogen sinde besøgt de

Fra : Bo Mørch Mogensen

Dato : 30-11-02 18:40

On Sat, 30 Nov 2002 14:10:00 +0100, "P.N." <pip160@hotmail.com> wrote:

> [...]
>til børnene.
>Derfor er det vigtigt at staten griber aktivt ind overfor de pædofiles

Nahh den går sgu ikke du - man kan gribe ind med rigemelighed over for
de ting hvor der beviseligt forgård noget kriminelt .... men en ikke
aktiv præferance eller folk der mødes fordi de har en præferance
som måske også er ulovlig... så tror jeg bare at en yderligerfratgelse
af de retigheder de har inden for legitime rammer vil være med til at
få kriminaliteten til at stige - da jeg tror ensomheden med en
præferance kan næmmer drive en person til handling - hvis de ikke har
nogen at tale med - som forstår dem.

jeg ved ikke om man kan sige det kommer sagen ved men jeg vil nu nævne
det afligevel - en gang narkoman eller alkoholiker altid misbruger
clean tør osv. men de bedste støtter som disse mennesker ofte finder
er faktisk i mellem derres egene.

jeg har slev været plaget af dipsomani fra jeg var teenager til 30 år
og det mest fustrerene ved det er at - det faktisk kun er folk med den
samme skavank der reelt forstår hvad det er der sker inden i en fra
man tager den første og vågner et eller andet sted 1-3 uger efter
smurt ind i sår æltet ind i sit eget bræk og pis og har genemgåed en
adfærd der - som tomelfinger regle kulminere i et par bøder.

reelt tror jeg ikke en gang man kan sige man kender sig selv
det er en anden mand man betaler regningerne har tømmermændeene og
tager nogen trælse konsikvenser.

jeg ved godt de her to emner ligger nok for langt fra hianden til at
man kan sige at de overlapper hianden - men fælles for dem er at
man skal ha været der for at ku forstå det og man bliver nok nødt til
at bliver forståe for at bryde ciklen.

Mv
Bo M Mogensen

Fra : Allan Olesen

Dato : 30-11-02 18:50

"Paro" <paro.geo@yahoo.com> wrote:

>Nu er det vel næppe kriminelt at være pædofil,

Det har jeg heller ingen steder skrevet. Jeg ridsede bare nogle
generelle principper op.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Paro

Dato : 30-11-02 21:14

> Det har jeg heller ingen steder skrevet. Jeg ridsede bare nogle
> generelle principper op.

Det har jeg heller ikke påstået at du har skrevet, men der er vist en del der lider af den
vildfarelse, at det er kriminelt at være (ikke-udøvende) pædofil.

/paro