Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kvalitetsforskel på tv-out på GF2 og et m~
Fra : michelangelo

Dato : 27-11-02 17:06

Hejsa, jeg går og overvejer at købe et kort med tv-out, da jeg gerne vil se
mine div/x på tv....men hvor meget kvalitet taber jeg på dvd-film ift. at
bruge et mpegkort?

Mvh Lasse

Fra : Søren Christensen \(~

Dato : 27-11-02 18:57

"michelangelo" <essal@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
se
> mine div/x på tv....men hvor meget kvalitet taber jeg på dvd-film ift. at

Jeg kan tydeligt se forskel ved brugen tv-out og et egentligt mpeg kort som
mit Realmagic hollywood+ Det er dog elendigt til Divx da det er et mpg kort
og Divx skal emuleres. Så der bruger jeg tv-outet. Men ved Dvd foretrække
jeg mit mpg kort da det også har Dolby digital og Dts udgang som jeg kan
tilslutte min forstærker.

Hygge