Samarbejdspartner søges!
Fra : Joachim

Dato : 27-11-02 16:37

Vi er en flok unge drenge, som spiller computer, som en sport og vi har en
hjemmeside, som vi ville være utroligt glade for at få hostet. Til gengæld
får I masser af reklame på sitet og når vi spiller.

Jeg undskylder hvis dette ikke er den rigtige nyhedsgruppe!

Mvh. Joachim!

Fra : Søren R

Dato : 28-11-02 09:47

Hvorfor bruger i ikke noget som www.frip.dk ?

Fra : Jesper Have

Dato : 28-11-02 15:08

Det kan da godt være at jeg vil hoste jeres sites på min server.

Men kan i ikke kontakte mig på icq:121931685

Med venlig hilsen
Jesper Have