Mere end 512 i upload til private??
Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-11-02 15:04

Er der ikke en lov der siger at private ikke må have en hurtigere upload end
512?

Mvh Thomas

Fra : Henning Makholm

Dato : 27-11-02 15:35

Scripsit "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk>

> Er der ikke en lov der siger at private ikke må have en hurtigere upload end
> 512?

Næh. Hvorfor i alverden skulle der dog være det?

--
Henning Makholm "The great secret, known to internists and
learned early in marriage by internists' wives, but

Fra : Jonathan Stein

Dato : 27-11-02 15:37

Thomas Hjort wrote:

> Er der ikke en lov der siger at private ikke må have en hurtigere upload end
> 512?

Nej.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jakob Paikin

Dato : 27-11-02 15:37

On Wed, 27 Nov 2002 15:03:49 +0100, "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der ikke en lov der siger at private ikke må have en hurtigere upload end
>512?

Nej, men af tekniske grunde (støjrisiko mv.) udbydes det ikke på
xDSL-forbindelser.

Men du kan sagtens købe en anden type linje med højere kapacitet -
også som privatperson.

--
Jakob Paikin

Fra : Thomas Hjort

Dato : 27-11-02 16:00

"Jakob Paikin" <news@paikin.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, men af tekniske grunde (støjrisiko mv.) udbydes det ikke på
> xDSL-forbindelser.
>
> Men du kan sagtens købe en anden type linje med højere kapacitet -
> også som privatperson.

Tak for svaret.
Ved du hvor og hvad det koster?

Mvh Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-02 16:18

Thomas Hjort skrev:

>Ved du hvor og hvad det koster?

Det findes nok ikke som et fast tilbud. Jeg har aldrig set det på
sider med tilbud til private. Du vil skulle forhandle dig frem
til en pris hos en udbyder.

--
Bertel

Fra : Thunderbird

Dato : 27-11-02 17:47

On Wed, 27 Nov 2002 16:17:59 +0100, Bertel Lund Hansen <nospam@lundhansen.dk> wrote:

>Det findes nok ikke som et fast tilbud. Jeg har aldrig set det på
>sider med tilbud til private. Du vil skulle forhandle dig frem
>til en pris hos en udbyder.

Cybercity har G.SHDSL linier på enten 1024/1024 eller 2048/2048 men de er ikke billige. Sonofon har
FWA med en maks upload på 1024 på den helt store løsning,
Flemming Jacobsen

Fra : Mercenary

Dato : 27-11-02 23:10

<nospam@lundhansen.dk> wrote:

> Sonofon har FWA med en maks upload på 1024 på den helt store løsning,

Faktisk tilbyder Sonofon helt op til 2048Kb upstream, sammen med 4096Kb
downstream.
Pris 4.300 kr pr måned eks. moms.....................men du får en gratis
router

Måske han skulle "nøjes" med sine 512Kb up.

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-11-02 21:45

Som svar på skriblerier forfattet af Thomas Hjort

> "Jakob Paikin" <news@paikin.dk> skrev i en meddelelse

> Ved du hvor og hvad det koster?

Det er vel bare en alm fast forbindelse?
Fx
http://www.uni2.dk/dokumenter/Fast_Forbindelse_produktark.pdf

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : [9000] Søren

Dato : 28-11-02 13:03

> Ved du hvor og hvad det koster?

Du kan få en G-SHDSL med 2.3mbit hver vej for 2500/måned. Oprettelse er
omkring 7.000.

Alle udbydere tilbyder sådanne løsninger, de nævnte priser er fra cybercity
http://www.cybercity.dk/erhverv/produkter/internetforbindelser/gshdsl/priser
/

/søren