Hjælp. Jeg mangler et billede af et gab.
Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 27-11-02 13:04

Hvem er det nu der har det skønne billede af en (somali?) der sidder med
åben mund, vist nok midt i et gab, og ser meget farlig ud?

Det har været vist et par gange, og nu kender jeg en der har brug for et
billede af hvordan en kats tænder ser ud *G* for at lave en
computermodel af en kat... Så hvis jeg må videregive det billede - når
jeg finder det - bliver jeg glad.

Og hvis nogen har billeder af poter i close up er det også fint.
Den stakkels mand skal lave en model af en kat uden selv at ha' en
levende model...

På forhånd tak

Med venlig hilsen
Lisbeth Hviid Jakobsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 27-11-02 13:23

Hej Lisbeth.

Om ikke andet, så er der et gabebillede på side 78 i Politikens Kattebog -
jeg stødte lige på det, da jeg kiggede efter noget andet .

Personligt har jeg ikke lige nogen potebilleder på lager, men hvis du ikke
får andre svar kan jeg da godt shanghaie en kat eller to og prøve at få lov
til at tage et par potebilleder med digitalkameraet og sende til dig - sig
til, hvis jeg skal det .

VH Lisbeth

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : Helle Andersen

Dato : 27-11-02 13:32

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3de4b4973aba4@dk-fritid-dyr-kat.dk...
> Hvem er det nu der har det skønne billede af en (somali?) der sidder med
> åben mund, vist nok midt i et gab, og ser meget farlig ud?

Kan du tænke på billedet af Namacoola her:
http://kattenet.dk/namacoola.htm

Jeg ved dog ikke hvor godt det er til formålet, for det er
noget utydeligt

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : signe sørensen

Dato : 27-11-02 13:38

Hej Lisbeth.

Jeg kan da lige åbne Cirkelines mund og tage et par billeder til dig.
Hun er villig til alt :)

Så sig endelig til
/Signe

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 27-11-02 14:12

Jeg har en del gabebilleder, men det er jo ikke Somali, men Coon.
Sig til hvis jeg skal sende dig nogle

--

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in
message news:3de4b4973aba4@dk-fritid-dyr-kat.dk...

Fra : Pernille Scharff

Dato : 27-11-02 14:20

Hej Lisbeth,

jeg har en del "pote-nærbilleder" liggende derhjemme - skal nok lige smide
dig et par stykker når jeg engang kommer hjem fra arbejde...

/Pernille

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 27-11-02 19:01

Hej Lisbeth
Jeg har lagt et gabebillede i dk.binaer. Det er ganske vist en meget ung aby
med killingebisser, så jeg ved ikke om du kan bruge det til noget.
Mvh
Ole

Fra : Marianne Juul Peders~

Dato : 27-11-02 19:15

> [...]
>
> Og hvis nogen har billeder af poter i close up er det også fint.
> Den stakkels mand skal lave en model af en kat uden selv at ha' en

Billedet som jeg her vil henvise til kan nok ikke bruges, for man ser
ikke tænderne særlig tydeligt, men det er da ret morsomt, synes jeg.

http://medlem.jubii.dk/mariannejuul/index.html
Under "missing link"

Med venlig hilsen
Marianne Juul Pedersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Mette Jensen

Dato : 27-11-02 19:55

Jeg har sendt dig et par billeder på din mail. Måske kan du buge dem?

--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.

Fra : Trine Piltoft

Dato : 27-11-02 23:19

Hej Lisbeth

Somalier kan jeg ikke klare *s*, men jeg har up-loaded et par billeder af
kattegab i min mappe på gruppens hjemmeside. Der er også et af Tøsse der
præsterer et megagab, kunne ikke dy mig for at tage det med, selv om hun
ikke viser tænder Og et af Bastian der vasker tæer - ikke et gab, men
han viser dog lidt tænder

Hilsen Trine

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 28-11-02 08:17

Tak allesammen.

Der er nu valgt en skønsom blanding af tæer og tænder ud og sendt videre
til USA.

Det kunne jo være sjovt hvis en amerikansk 3D model af en kat "gik
rundt" og havde danske forfædre.

Når engang modellen er færdig og jeg har fået købt den skal I nok få den
at se
Det er nemlig en af de modeller jeg MÅ ha'! Næsten uanset prisen *suk*

Hilsen
Lisbeth

Fra : Pia J

Dato : 28-11-02 09:17

"Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in
message

> Det er nemlig en af de modeller jeg MÅ ha'! Næsten uanset prisen *suk*

Bliver den Poser-ficeret, eller blot en statisk model?

:Pia

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-12-02 00:20

> "Lisbeth Hviid Jakobsen" <hviid-jakobsenKATTE@BAKKEstofanet.dk> wrote in
> message

> Bliver den Poser-ficeret, eller blot en statisk model?

Ups jeg har haft travl i den virtuelle verden så jeg har ikke haft tid til
at læse gruppen før nu. Jo den bliver Poserficeret

Så til alle Poser ejere: Godt nyt Endelig en KAT

Og til alle andre... tjaeh.... KØB POSER

nej seriøst:Poser er et program til at lave (animerede) mennekser og dyr (og
efterhånden en mase andet) i 3D computergrafik.

For dem der gider er der et par små film her:
http://medlem.spray.se/trekkiegraphic/ og nogle af mine andre billeder her:
http://trekkiegrrrl.tripod.com/graphicrealm.htm

Det hele er lavet med det nævnte program.

Pia, kender du til Poser?
Skriv gerne privat hvis du gør, lisbeth (@) cutiecats.dk (fjern mellemrum og
parenteser)

Hilsen
Lisbeth

Fra : Rollike

Dato : 28-11-02 22:30

> Det kunne jo være sjovt hvis en amerikansk 3D model af en kat "gik
> rundt" og havde danske forfædre.

Det vil jeg gerne høre mere om.. hvad er det for noget? bliver det
tamagotchi? eller noget i den stil?

MVH Mette

---

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 01-12-02 00:23

"Rollike" <valofjernmig@valo.dk> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg gerne høre mere om.. hvad er det for noget? bliver det
> tamagotchi? eller noget i den stil?
>
> MVH Mette

Se svaret til Pia

Hilsen