Roskilde 2003
Fra : Troels

Dato : 27-11-02 12:40

Ja, så blev de første navne til roskilde 2003 annonceret. Iron maiden og
Junkie XL. Efter min mening ikke de to fedeste navne, men til gengæld har
prisen da fået et slag op af. Mellem 1050 og 1150 dkr

Når, men vi må da håbe at de disker op med nogle federe navne (det gør de
nok. To til en hel festival er ikke mange)

/Troels

Fra : Henrik Johansen

Dato : 27-11-02 18:28

Hver sin musik smag... jeg syntes nu at det er helt kanont fedt at iron
maiden kommer på roskilde!!!

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 27-11-02 19:09

Henrik Johansen wrote:
> Hver sin musik smag... jeg syntes nu at det er helt kanont fedt at iron
> maiden kommer på roskilde!!!

For mig er Junkie XL grund nok til at købe en billet. Nogen der har en
vejrudsigt

Mvh

Bruno

Fra : Martin Helbo

Dato : 27-11-02 23:05

"Henrik Johansen" <mr.johansen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hver sin musik smag... jeg syntes nu at det er helt kanont fedt at iron
> maiden kommer på roskilde!!!

For et par uger siden hørte jeg rygter om at både iron maiden og metallica
skulle komme.
Nu er det ene da blevet bekræftet, så må man bare håbe at det andet også
blir det

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-02 12:42

> [...]
> skulle komme.
> Nu er det ene da blevet bekræftet, så må man bare håbe at det andet også

Uhh ja! Metallica og Iron Maiden. Ren lykke!
*Krydser fingre og håber*

Fra : Anders L

Dato : 27-11-02 19:48

Prodigy kommer sikkert også, da de udgiver deres længe ventede album "Always
Outnumbered, Never Outgunned" i foråret 2003.

/Anders

Fra : Michael Petersen

Dato : 28-11-02 16:54

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in news:as2atv$4qr$1
@sunsite.dk:

> [...]
>
> Når, men vi må da håbe at de disker op med nogle federe navne (det gør de
> nok. To til en hel festival er ikke mange)

Iron Maiden har jo spillet der før og det var sgu meget godt. Junkie XL
kender jeg ikke men jeg håber selv på noget AudioSlave

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : Mikkel Knudsen

Dato : 28-11-02 17:29

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Iron Maiden har jo spillet der før og det var sgu meget godt. Junkie XL
> kender jeg ikke men jeg håber selv på noget AudioSlave

Junkie XL var manden bag (remixet af) A Little Less Conversation.

MvH Mikkel

Fra : Mikkel Winther

Dato : 28-11-02 19:51

Mikkel Knudsen was quoted out of context:
> "Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Junkie XL var manden bag (remixet af) A Little Less Conversation.

Hvor er det dog sørgeligt, at det er det nummer der bliver nævnt i
forbindelse med Junkie XL. Han har lavet så meget musik som er så meget
federe end det kommercielle lort.

m.
--
"I walked all night, I walked as I had walked years before when my mind
swarmed with guilt at the thought of killing. I had thought of all the

Fra : Karsten Strandgaard ~

Dato : 28-11-02 20:33

Mikkel Winther wrote:

> Hvor er det dog sørgeligt, at det er det nummer der bliver nævnt i
> forbindelse med Junkie XL. Han har lavet så meget musik som er så meget
> federe end det kommercielle lort.

Korrekt, men når nu Michael ikke kender JXL er det vel meget rimeligt at
Mikkel K giver ham en 'Nåeh, ham'-oplevelse ved at sige "Det der
elvis-remix". Og ikke fx nævne "Future in Computer Hell Part 2", som
næppe ville hjælpe.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen
http://www.hammerich.cjb.net

Fra : Mikkel Winther

Dato : 29-11-02 09:14

Karsten Strandgaard Jørgensen was quoted out of context:

> [...]
> at Mikkel K giver ham en 'Nåeh, ham'-oplevelse ved at sige "Det der
> elvis-remix". Og ikke fx nævne "Future in Computer Hell Part 2", som

Hmm... Det kan du vel have ret i. Skægt du netop nævner Future in Computer
Hell Pt. 2. Jeg synes den og så Zerotonine Remix, som er på den anden side
af pladen, hører til noget af det bedste han har lavet.

m.
--
"That's what the Internet is for, slandering others anonymously."
from "Jay and Silent Bob Strike Back", 2001

Fra : Troels

Dato : 28-11-02 22:13

> Junkie XL var manden bag (remixet af) A Little Less Conversation.

Hvad skal man ellers hører med ham så man er klar til RF næste år?

/Troels

Fra : Mikkel Winther

Dato : 29-11-02 09:19

Troels was quoted out of context:

> Hvad skal man ellers hører med ham så man er klar til RF næste år?

I 1999 udgav han albummet Big Sounds of the Drags, som er glimrende. Og lur
mig om der ikke kommer et nyt album i løbet af foråret siden han kommer til
Roskilde.

m.
--
Four Word Film Reviews:
<http://www.fwfr.com/reviewer.asp?id=17383>

Fra : Martin Helbo

Dato : 29-11-02 17:08

"Michael Petersen" <mcp_dk@e-mail.dk> skrev i en meddelelse >

> Iron Maiden har jo spillet der før og det var sgu meget godt. Junkie XL
> kender jeg ikke men jeg håber selv på noget AudioSlave

Audioslave kunne være for fedt, mon ikke der er en chance for at de dukker
op?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 29-11-02 20:48

Jep for cool. Måske Paradise lost?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : - A

Dato : 30-11-02 11:03

On Fri, 29 Nov 2002 20:48:23 +0100, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> [...]

<...............>

>Jep for cool. Måske Paradise lost?

Der er vel ingen der er for store til at dukke op på Roskilde, med
mindre det er noget helt andet du mener?

Der har jo været så mange i årenes løb - også af de store navne.

Paradise Lost ville være et fint indslag på Orange Scene lige inden
Dream Theater går på

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : -V-

Dato : 30-11-02 16:05

"- A" <no@way.net> skrev i en meddelelse

>Orange Scene lige inden
> Dream Theater går på

Kommer Dream Theater!!!????

Yiiieeeerrrrrr!!!!!!!!!!!!

-V- (eller
fupper du mig bare, - A?)

Fra : Ziggymund

Dato : 30-11-02 12:52

Martin Helbo <helbo@NOSPAMthedude.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:as83cs$ap5$1@sunsite.dk...
> [...]
meddelelse >

godt. Junkie XL

> Audioslave kunne være for fedt, mon ikke der er en chance

Jeg vil da også gerne melde mig i koret af
Audioslavetilhængere, måske de bliver nødt til at komme,
hvis vi er nok der kræver det, hvem ved måske vi skulle
oprette
www.audioslavetilroskildefestival.dk

Fra : Peter Juhl

Dato : 30-11-02 16:57

Ziggymund wrote:

> Jeg vil da også gerne melde mig i koret af Audioslavetilhængere
[SNIP]

<AOL>Me-Too</AOL>

/Peter

Fra : David Rasmussen

Dato : 29-11-02 09:54

Jeg tror jeg har købt min sidste Røvskilde Festival billet. Iron Maiden
kunne være fedt, though.

Fra : - A

Dato : 30-11-02 11:03

On Fri, 29 Nov 2002 09:54:07 +0100, "David Rasmussen"
<pinkfloydhomer@yahoo.com> wrote:

>Jeg tror jeg har købt min sidste Røvskilde Festival billet. Iron Maiden
>kunne være fedt, though.

Hvorfor det? Er det vejret der driller? Det var ligegodt træls sidste
år men alligevel...............?