Smerter i ballen
Fra : Kent Thomsen

Dato : 27-11-02 02:03

Jeg døjer en del med smerter i min ene balle - som i visse perioder
gør det vanskeligt for mig at gå og sove normalt.

Min læge kalder det blot "en af den slags småskavanker man må lære at
leve med" - den udmelding syntes jeg ikke rigtigt jeg kan bruge til
noget.

Men både læge og fysioterapist er enige om at det er min
"piriformis-etellerandet" der er betændt. Men intet hjælper
(motion/udstrækning/piller/massage). Det kommer meget i perioder. Men
jeg kan ikke rigtigt gennemskue hvad der udløser/fjerner det igen.

Der er tilfælde af HLAB27 (giver det mening?) i familien, men jeg
kender desværre ikke min egen bindevævstype.

Er akupunktur en mulighed?

MVH Kent