Opmagasingerin i/ved Kbh?
Fra : Morten

Dato : 27-11-02 00:02

Hej. Jeg skal flytte og vil i den forbindelse have opmagasineret ca. 5
kubikmeter. Nogen der kender nogle gode steder? Jeg har set ADAM, de har
helt sikkert en god service, men jeg vil gerne se andre priser for at
have et sammenligningsgrundlag.

Pft.

Morten

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-11-02 09:27

"Morten" <usenet@kikobu.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> kubikmeter. Nogen der kender nogle gode steder? Jeg har set ADAM, de har
> helt sikkert en god service, men jeg vil gerne se andre priser for at

Jeg kan helt sikkert anbefale www.minilageret.dk

Der har jeg selv 2 rum og jeg betaler 800 kr for 19 kubikmeter om måneden.
Der kan du komme som du vil (mellem kl 6 og 22) og du har selv nøgle til dit
rum.

--
Niels

Fra : SHN

Dato : 27-11-02 09:29

Søg på www.degulesider.dk søgte lige på opbevaring i storkbh. Masser af
hits.
/Søren

Fra : Dan Andersen

Dato : 28-11-02 22:28

Prøv:
http://www.shurgard.dk/

Min datter har opmagasineret der og de virker utrolig professionelle
--
Mvh. Dan Andersen - www.dbamott.dk - www.oscar4sale.dk -
www.bastetogbundet.dk - www.cafezugarbaby.dk - www.damatic.dk