the sims unleashed (venner)
Fra : .·´`·Snyderen·´`·.

Dato : 26-11-02 19:41

hej alle sammen

jeg har lige fået the sims unleashed... men jeg har et lille problem.. jeg
er ikke særlig go` til at få venner... så er der nogen der kender en god
måde elle noget SNYD
--
M.V.H
Anders

Fra : Mercenary

Dato : 27-11-02 19:29

".·´`·Snyderen·´`·." <anders1988@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> hej alle sammen
>
> jeg har lige fået the sims unleashed... men jeg har et lille problem.. jeg
> er ikke særlig go` til at få venner

Det går vist heller ikke så godt her inde

--
/Merc

There are 10 types of people.
Those who understand binary, and those who don't...

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 01-12-02 22:42

> jeg har lige fået the sims unleashed... men jeg har et lille problem.. jeg
> er ikke særlig go` til at få venner... så er der nogen der kender en god
> måde elle noget SNYD

En nem måde er at snakke (ikke sladre) meget - og længe - og så ind imellem
give en gave. Det kan evt være den marmelade man laver - eller de gaver man
køber i bymidten.
En anden måde er selv at bygge et hus (bare en mur med en telefon på fx,
hvis man er til de minimalistiske) og så lave nogen personligheder som er
meget venlige overfor fremmede. Altså mange i outgoing og playful, og så
invitere dem på besøg.

Ellers kan du jo også læse dig til at have samme interesser som de personer
du inviterer.

Mvh
Vibeke