Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilket gfx skal jeg købe...
Fra : Peter Farsinsen

Dato : 26-11-02 15:04

Jeg mangler et grafikkort der kan flg.:

- Skifte fra PC til TV monitor, altså ikke noget dualview skidt - PC
monitoren skal IKKE være aktiv når TV out er aktiveret!

- Downscale skrivebordet til TV'ets størrelse - har f.eks. prøvet radeon AIW
hvor skrivebordet er 1280*1024 mens mit tv køre i 800*600!

- Skal gerne kunne genkendes af PalmButler :)

Jeg har haft et Leadtek Winfast GF2 MX 64 PCI kort, det kunne ovenstående,
men TV out kvaliteten var noget ringe ...

Nogen forslag, jeg tænker på noget i prislejet 4-600,-

mvh

Peter Farsinsen