WIN XP og ACAD14
Fra : lp@bonus.dk

Dato : 26-11-02 14:50

Jeg mangler en løsning på flg.:

Har fået en ny pc, WIN XP, XEON 1.8 med 1GB ram og WILDCAT 2 5000, men
efter at have lagt R14 over igen - først en ny installation og så import
af min profil, vil R14 ikke kendes ved kommandoen MATCHPROP mere.

Jep - en heftig pc til R14, meeeeen der er også INV 6, MDT 6 på.
Bruger bare R14 til at lave programmer til flammeskæreren med
programmet CAMBALL CUT.

Ethvert godt råd vil blive afprøvet.

På forhånd tak, Leif

Fra : CADmageren ApS

Dato : 28-11-02 09:54

Hej Leif.

Hvad står systemvariablen DEMANDLOAD til??

Prøv at sætte den til 3

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Fra : Leif

Dato : 03-12-02 22:01

Står godt til 3.

Tilsyneladende er der mere mismatch i mellem XP og R14 for pludselig
kommer de gule mænd atter engang - efter flere års pause- igen på
knapperne. Samt at R14 mister filplaceringerne jeg har sat op.

Endvidere har jeg en følelse af, at XP'en virker langsom, f. eks. når jeg
vil indlæse en fil, springes der i step gennem fil-list-vinduet, som om
at indtastningen er for hurtig. Samtidig kommer Winword med en
besked om jeg vil annulere udprintningen, hvis jeg udskriver så lidt som
2 sider med tekst, og straks herefter afslutter Winword..

Alt dette skete ikke med min P4 pc'er med stort set samme HW konfiguration.

Mvh, Leif