Php med php4apache.dll
Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-03-01 18:27

Hej gruppe,

Jeg har lidt bøvl med at få php4apache.dll til at virke helt efter
hensigten.

Jeg kan ikke ændre på session.save_path i php.ini-filen. Uanset hvad jeg
skiver, bliver den sat til /tmp. Men /tmp er kun det sted hvor php leder
efter
min session, for den gemmes rent faktisk i maskinens globale /temp, som i
mit
tilfælde er C:\winn\temp

Jeg har prøvet med session.save_path = "C:\Program Files\php\temp" og det er
ikke pga. problemer med \ / for jeg har prøvet alle kombinationer.

Det virker glimmerende, hvis jeg køre via CGI ?

MVH

Michael N

Fra : Nezar Nielsen

Dato : 05-03-01 15:25

"Michael Nielsen" <humlebierne@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> ikke pga. problemer med \ / for jeg har prøvet alle kombinationer.

Hejsa,

Jeg har lige prøvet, og det ser ud til at virke fint, i min phpinfo() får
jeg i hvert fald at vide at det er sat til c:/program files/php/temp/ - som
jeg havde angivet (jeg ved ikke om afsluttende slash er nødvendig, men jeg
satte den just in case) - husk at du skal genstarte din apache før ændringen
tager effekt, eftersom du nu kører med php som en del af apache.

--
Mvh. Nezar Nielsen