Knæ dommen
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 25-11-02 23:03

Godaften

Som nogen måske kan huske har jeg fortalt flere gange om mit venstre knæ der
bliver ved med at gøre ondt. Jeg spurgte også til hvad knogleskindtigrafi
var, og hvordan det forgik. I dag var jeg så hos lægen for at få svar på
knogleskindtigrafien og røngenbillederne der blev taget for små 3 uger siden
( tror jeg nok ). Dommen er en løs knæskal, som skal opereres den 10 april,
så det er jo både godt og skidt, godt fordi de langt om længe har fundet ud
af hvad der er galt, og skidt fordi jeg skal i gips i 4 uger bagefter, men
er det det er skal til for at det går væk, er det jo klart løsningen.

Bare en lille beretning fra mig, fortsat god aften.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 26-11-02 18:34

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> af hvad der er galt, og skidt fordi jeg skal i gips i 4 uger bagefter

Har lige igen i dag snakket med lægen, og han sagde puldselig mindst 6 uger
i gips bagefter. Jeg spurgte hvorfor han i går så havde sagt 4 uger, hvilket
han ikke kunne gi' nogen logisk forklaring på, så nu hedder den indtil vidre
mindst 6 uger . Nu tør jeg ikke ringe igen, det stiger åbenbart for hver
gang jeg ringer

Bolette