S-VHS kabel 18 meter
Fra : damgaard ernst

Dato : 25-11-02 20:39

Hvor køber man sådan et
Eller hvordan laver man det.
Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg imellem for
uden at miste billedkvalitet

Jens

Fra : Brian Axelgaard [940~

Dato : 25-11-02 23:29

"damgaard ernst" <unplugged@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor køber man sådan et
> Eller hvordan laver man det.
> Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg imellem for
> uden at miste billedkvalitet

18meter er langt... Jeg vil tor at du skal have et grafikkort af en temmelig
god kvalitet for at det kan række så langt. Du kunne så stykke et
forstærkerkredsløb sammen - for at finde ud af mere om det kan du hoppe over
i dk.teknik.elektronik

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-11-02 12:16

Brian Axelgaard [9400] wrote:
> 18meter er langt... Jeg vil tor at du skal have et grafikkort af en
> temmelig god kvalitet for at det kan række så langt.

Har virket fint her med TNT, Geforce og G400.
(Kablet var dog 20m langt)

/Mikael

Fra : Martin Petersen

Dato : 26-11-02 01:35

> [...]
> Hvor køber man sådan et
> Eller hvordan laver man det.
> Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg imellem

Kig på www.avconnection.dk ... Jeg kører med et 15 meter standard kabel
uden problemer.

- Martin

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 26-11-02 11:12

www.av-supply.dk

> Eller hvordan laver man det.
> Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg
> imellem for uden at miste billedkvalitet

Jeg kender ikke kablets betegnelse udover det er et SVHS kabel,
prøv at ring og spørg av-supply eller søg på google.com

/Mikael

Fra : JanTheMan

Dato : 26-11-02 14:55

"damgaard ernst" <unplugged@tdcadsl.dk> wrote in message
> Hvor køber man sådan et

I København? Prøv Brinck Elektronik.

Mvh

Jan

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 26-11-02 22:53

> [...]

> Hvor køber man sådan et
> Eller hvordan laver man det.
> Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg imellem for

et hvidt 20m S-video kabel koster ca. kr. 195,-
i fona, så det kan næsten ikke betale sig at
begynde at søge efter kabel type og stik forbindelse
med mindre man bare vil selv.

køre selv TNT1-16mb/tvout på 20m S-video
kabel og kvaliteten er perfect.

Jan Rasmussen

Fra : Rossen

Dato : 27-11-02 16:53

Jeg købte 20 m s-vhs kabel hos Mariendal for 200 kr.
Det virker upåklageligt med radeon 8500 og 9700.

Anders

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 27-11-02 18:24

damgaard ernst wrote:
> Jeg har de 2 S-VHS-stik og en lodekolbe, men hvad sætter jeg
> imellem for uden at miste billedkvalitet.

Stik og kabler kan købes seperat her:
<http://av-connection.com/>

<www.av-supply.dk> er også ret billige...

/Mikael