Godt nyt fra Odense i weekenden :o)
Fra : Lindes

Dato : 25-11-02 18:20

Hej alle..

Ja så har jeg igen lidt "pral" at bekendtgøre *sss*
Jeg var på Odense udstillingen (søndag), med min perser Silver(Bartel's
Love and Harmony, PER ds 22 62)..

Silver fik sit cert. (CAC), det var den 3. - så nu er han Champion, den
dejlige dreng *ss*.
Men han blev også NOM..- Og søreme om han ikke også gik hen og blev BOX
(Bare for vildt!!) *GGGG*
Det lader til, at vi er gået ind i en stime af kanongode
udstillingsresultater.. Meen mon ikke det snart stopper igen - træerne
vokser jo ikke ind i himlen *ss*

Jeg har stadig pokalen til at stå på køkkenbordet, bare lige for at gå og
nyde "rusen" et par dage endnu.. Og, ja jeg jubler helt vildt

Hvad med jer andre.. hvordan gik det jeres katte ?? Glæder mig til at høre
om jeres udstillingsresultater fra Odense.. - det er altid dejligt at høre
hvordan det er gået andre, da jeg desværre ikke fik set ret mange af jer
andre her fra gruppen..

Med venlig hilsen
Charlotte, den lykkelige ejer af BOX'er-missen Silver *ggg*

Fra : Helle Andersen

Dato : 25-11-02 18:44

Tillykke med ham
Jeg så dig godt på scenen med ham, men jeg jeg kunne
se, at du svævede på en lyserød sky og sikkert ikke ville
kunne forholde dig til, hvis jeg pludselig begyndte at
prænsentere mig

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Lindes

Dato : 25-11-02 18:57

Hej Helle

Tak skal du have...
Nej hvor ærgerligt, jeg ville da ellers meget gerne have hilst på dig..
Også selvom jeg "sad" på en sky *ggg* - Ja der var søreme højt til loftet i
Odense *gg*

Mvh Charlotte

Fra : Helle Andersen

Dato : 25-11-02 19:06

"Lindes" <charlote@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Nej hvor ærgerligt, jeg ville da ellers meget gerne have > hilst på dig..

Jeg er nu heller ikke sikker på, at jeg ville have kunnet
"snakke lige", fordi jeg stod og var nervøs og ventede på
at min Kesto skulle på scenen

> Også selvom jeg "sad" på en sky *ggg* - Ja der var søreme højt til loftet
> Odense *gg*

Åh ja - *det* var der bestemt *gg*

--
Helle
Tick-Tag Abyssinians

Fra : Mette Jensen

Dato : 25-11-02 19:12

Hvor det bare går godt for dig for tiden!
Kashmir fik sit 3. CAP så nu er ham Premier.

Tja... Nyd det dog så længe det vare!

Muffe fik Ex2. Men hun tabte til en god kat, så det var ok.
Hun er jo første lige rykket op i åben.

Tillykke til jer andre, med de gode resultater.
--
Venlig hilsen Mette

www.miacis.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.