Kitty Wu
Fra : Gergen

Dato : 03-03-01 17:13

Hej!

Er der nogen her, der kender det danske band Kitty Wu og kan fortælle om
dem, evt. hvordan de er live? I behøver ikke at henvise til deres
hjemmeside, som jeg har besøgt

--
Christian
-----

Fra : Daniel Andersen

Dato : 04-03-01 22:33

> Er der nogen her, der kender det danske band Kitty Wu og kan fortælle om
> dem, evt. hvordan de er live? I behøver ikke at henvise til deres
> hjemmeside, som jeg har besøgt

De er ganske ok - Varmede op for Tim C da jeg så ham i Vega d.11.
November...

Fra : Michael

Dato : 07-03-01 23:14

Kitty Wu udsender debutalbummet "Privacy" 2. april.
Albummet er produceret af Kasper Eistrup fra Kashmir - Har hørt det og det
er fremragende!
Danmarksturné starter 5. april - og jo de er helt bestemt også værd at
opleve live.

mvh
Michael

Fra : Daniel Andersen

Dato : 08-03-01 00:38

Arh Yeah!

Fra : Gergen

Dato : 08-03-01 18:07

Michael <piamic@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:jryp6.697$GU.12203@news.get2net.dk...
> Kitty Wu udsender debutalbummet "Privacy" 2. april.
> Albummet er produceret af Kasper Eistrup fra Kashmir - Har hørt det og det
> er fremragende!

Hvordan kan du have hørt det? Kender du nogen fra KW?

> Danmarksturné starter 5. april - og jo de er helt bestemt også værd at
> opleve live.

Ok, så kom og se dem i Køge, d. 6. april - der skal mit band opvarme

--
Christian
-----

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 11-03-01 20:30

gergen@post.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Ok, så kom og se dem i Køge, d. 6. april - der skal mit band opvarme

Kan du afslører _hvor_ i køge?

(pis.... hvordan får man kakaopulver af et tastatur???)

MVH
Nicolai Kragh-Hansen

/------------------------------------------------------------\
\------------------------------------------------------------/

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 12-03-01 22:00

gergen@post.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Ja, Teaterbygningen!

ok, fedt nok... det vil jeg så prøve at huske

MVH
Nicolai Kragh-Hansen

/------------------------------------------------------------\

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 13-03-01 17:43

gergen@post.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Bor du da i Køge eller i nær ved?

Hvis Solød er nær ved, så må svaret være ja

MVH
Nicolai Kragh-Hansen

/------------------------------------------------------------\

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 13-03-01 21:32

gergen@post.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Solød ved jeg ikke hvor ligger, men Solrød er nær ved Køge

Det e_ også næsten det samme... he_ bruge_ vi ba_e ikke bogstavet "r"

MVH
Nicolai Kragh-Hansen

PS : Kunne i ikke flytte jeres hjemmeside til en mere stabil server? jeg
får kun halve sider.. og jeg skal endda reloade et par gange for at nå så
langt.....

/------------------------------------------------------------\

Fra : Nicolai Kragh-Hansen

Dato : 13-03-01 23:46

gergen@post.tele.dk,Ny-Internet writes:
>Ja, vi har ikke de bedste erfaringer med stas.net, men det er lettere sagt
>end gjort. For vi har allerede lavet en masse "pressemateriale" og
>linkninger osv. med den adresse, og så ville det være lidt surt at droppe
>den side.

I kan jo bruge den som en introside (evt. med en frame, hvor under siderne
så kan ligge i (på en anden server), så kan i beholde addressen i
browservinduet)... eller lade den linke videre til en anden side (hvad med
at registere domainet bionic.dk?)

>Men ja, den er langsom og irriterende ustabil!
>
>Ellers kan du evt. tjekke www.bygningen.dk som handler om musiklivet i
>Køge

Hmm... Er det meningen at der _kun_ skal være en kalender?

MVH
Nicolai Kragh-Hansen