Sprøde brunkager
Fra : Margit

Dato : 24-11-02 18:37

Jeg søger opskrift på lækre, sprøde og tynde brunkager
til at skære. Helst afprøvet.
Mvh Margit

Fra : Pia

Dato : 24-11-02 21:12

"Margit" <saaj@esenet.dk> wrote in message
> Jeg søger opskrift på lækre, sprøde og tynde brunkager
> til at skære. Helst afprøvet.
> Mvh Margit

Hej med dig

Efter at have kigget paa tidligere tips fra gruppen, har jeg nu fryseren
fuld af brunkager fra Bager Kim. Jeg brugte Bunkager 1 opskriften, som kan
findes her:

http://www.bager-kim.dk/php/opskrifter.vis.php?id=310

De er super gode. Jeg tror, jeg klokkede lidt i det, da jeg lavede dejen
(jeg lod det ikke koele nok ned foer jeg puttede melet i), men de er
tilsyneladende idiotsikre, for de er bare dejlige. Vaer opmaerksom paa, at
opskriften er til rigtigt mange brunkager!!!!! Hvis du ikke laver til ogsaa
at have i fryseren skal du nok dividere med 2 eller mere.

Knus

Pia

Fra : Margit

Dato : 24-11-02 21:34

Hej Pia
Tak for det. Det lyder godt. Jeg tror, jeg vil lave halv portion.
Mvh Margit