Kradsetræer
Fra : DK Sacala´s Norske S~

Dato : 24-11-02 14:53

hej

På udstillingen i Odense, var der nogen kradse-klatretræer som det var
første gang jeg så, har lige været inde og se deres hjemmeside og ville lige
sende linket her, måske der var nogen der kunne bruge det *S*

http://www.catpalace.nl/

MVH
Gitte

Fra : Ida

Dato : 24-11-02 15:17

Jeg ville da gerne have sådan et par stykker stående, men skal nok lige
vinde et par gange i Lotto først *G*

Ida

--
DK CorkyCoon
www.maine-coons.dk -killinger til salg

Fra : Birgitte

Dato : 24-11-02 15:59

Jeg har selv et af disse klatretræer og de er bare super duper, der er 10
års garanti på dem, men de holder altså også.
Jeg har alti mange katte i mit klatretræ, både de store fertile hankatte på
8-10 kilo, og de små killinger, det er ikke skruet fast eller spændt op i
loftet, det holder simpelthen bare sig selv.
Stoffet er nemt at rengøre.
Pengene er godt givet ud.
Missehilsner far Birgitte
www.truetrust.dk

Fra : sanne

Dato : 24-11-02 20:23

Jeg/vi var også på udstilling og fandt at www.cat-walk.org kradsetårnet
bedre kunne passe hjemme hos os - så må missen, når vi får en finde en
anden måde at komme til vejrs eller blive ved jorden :).

mange hilsner
Susanne

Fra : Wanda Madsen

Dato : 25-11-02 10:36

Hej

Jeg har et af disse klatre træer fra catpalace. Jeg vil bare sige at mine
katte elsker at sove i det, men de bruger det ikke tila t kradse i, da
"stammerne" har en meget glat bark, som ikke indbyder dem til det. MEn det
er et flot og anderledes kattemøbel. Så jeg kan da kun anbefale dem, hvis
man altså ikke forventer at de også vil kradse i det.
Wanda

Fra : Birgitte

Dato : 25-11-02 14:42

"Wanda Madsen" <Wanda@Madsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er et flot og anderledes kattemøbel. Så jeg kan da kun anbefale dem, hvis
> man altså ikke forventer at de også vil kradse i det.

Hej Wanda
Mine katte kradser fint i det, de elsker at bruge det, både store og små,
bagdel er dog at det bliver til granulat "pulver" det de kradser af.
Men jeg har ingen problemer med at de ikke kradser i Catpalace klatretræer.
Missehilsner fra Birgitte
www.truetrust.dk