Gæstebog i frontpage!!
Fra : Søren Jensen

Dato : 24-11-02 00:11

Hej Alle

Jeg har 2 spørgsmål vedr. gæstebogen i Frontpage.

1 ) Hvordan slå man Form Confirmation siden fra når der laves en kommentar i
gæstebogen. Alternativ selv laver en bekræftelses pop op box som dukker
frem.

2) Hvordan gør man stregerne mellem indlægende kortere i gæstebogen,
alternativ fjerner dem. Jeg har lavet et vindue og stregerne må helst ikke
nå ud over.

Med venlig hilsen

Søren Jensen

Fra : Jacob Culmsee

Dato : 06-12-02 13:14

> 1 ) Hvordan slå man Form Confirmation siden fra når der laves en kommentar
> gæstebogen. Alternativ selv laver en bekræftelses pop op box som dukker
> frem.

Jeg tror ikke du kan forhindre den i at gå til en ny side når du trykker
"send" . Men du kan jo bare sætte din form op til at sende dig til en side
efter eget valg.

> 2) Hvordan gør man stregerne mellem indlægende kortere i gæstebogen,
> alternativ fjerner dem. Jeg har lavet et vindue og stregerne må helst ikke
> nå ud over.

Jeg mener at det er den vandrette streg fra dit FP tema der benyttes. Så
hvis du designer en ny streg der, kan du nok gøre den kortere.

Jacob :)