Hvorfor slettet
Fra : Evald Adamsen

Dato : 23-11-02 23:54

Hej Ng

Er der en naturlig forklaring hvorfor indlæg/eftersøgning fra den 19-11-02
er slettet ??
Er "kvoten" opbrugt eller.......
Indsent 19-11-02:
Hej Ng
Jeg søger om oplysninger om
Niels Chr. Jørgensen og Maren Cathrine Berthelsen
De får en søn Niels Chr. Berthelsen født 1. September 1874 i Aalborg. og som
bliver gift med Marie Jensen Vigen 1 Februar 1898
Niels Chr. Berthelsen dør i Biersted 17. Januar 1917

Jeg kan ikke finde hvor Niels Chr. Jørgensen og Maren Cathrine Berthelsen
kommer fra og hvor de er født, så hvis der en fra gruppen som har kenskab
til ovennævnte eller på anden måde kan give et "lift" vil det være skønt
Evald Adamsen
adamsen@klarupnet.dk

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 23-11-02 23:40

"Evald Adamsen" <adamsen@klarupnet.dk> wrote in message
> [...]
> til ovennævnte eller på anden måde kan give et "lift" vil det være skønt

Prøv at kigge på disse personer, fundet på www.familysearch.org:

MAREN CATHRINE BERTHELSEN
Female
Event(s):
Birth:
Christening: 29 MAY 1846 Dronninglund, Hjorring, Denmark
Death:
Burial:
Parents:
Father: BERTEL JENSEN Family
Mother: JOHANNE MARIE PEDERSDR
MAREN CATHRINE BERTHELSEN
Female
Event(s):
Birth:
Christening: 12 JUN 1848 Norresundby, Aalborg, Denmark
Death:
Burial:
Parents:
Father: BERTHEL NIELSEN Family
Mother: INGER MARIE JORGENSDR

Den første person tror jeg nu ikke på, hun bliver gift med en anden person,
men du kan jo checke videre selv.

Mvh. Bodil.

Fra : Ole Dorch

Dato : 24-11-02 00:12

"Evald Adamsen" <adamsen@klarupnet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Ng
>
> Er der en naturlig forklaring hvorfor indlæg/eftersøgning fra den
19-11-02
> er slettet ??

Hos mig er indlægget nu dateret d. 18.11.02.
Altså når jeg abonnerer på nyhedsgruppen via serverne sunsite.dk og/eller
news2.tele.dk.

Hvis du bruger serveren new.inet.tele.dk, har du ret - indlægget er der
tilsyneladende ikke. Men der har også længe været problemer med den server.

Prøv en af de førstnævnte servere istedet.

M.v.h
Ole Dorch.

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 24-11-02 10:09

Tror du det kan skyldes, at dit computerur øjensynligt går forkert?
Hvis også din dato er indstillet forkert, kan det måske være derfor.

--
Venligst
Poul F. Andersen

PS: Løsning: Dobbeltklik på det lille ur nederst til højre på
proceslinien. - Foretag justering.

Fra : Evald Adamsen

Dato : 24-11-02 10:52

Hej
Jeg har afsendt indlægget 18-11-02 kl 22.52, men skulle det gøre nogen
forskel om det er den 18 eller 19-11-02
spørgsmålet er hvorfor det er slettet
Men måske skyldes det ,som der også er påpeget, de forskellige udbyderes
system

Evald Adamsen
adamsen@klarupnet.dk

Fra : Bent Fleron

Dato : 24-11-02 11:51

Evald Adamsen wrote:
> [...]
> forskel om det er den 18 eller 19-11-02
> spørgsmålet er hvorfor det er slettet
> Men måske skyldes det ,som der også er påpeget, de forskellige

Du er sådan set ikke den eneste der har problemer med TDC's
nyhedsserver, af samme grund kører jeg for tiden både med
news.sunsite.dk og news2.tele.dk.
Med hensyn til dine indlæg har jeg på begge nyhedsservere noteret at du
siden den 1.nov har indsendt 7 indlæg bl. a. 18-11-02 kl. 2252.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron.
"Der er mange man kan tro på, ikke kun Gud.

Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 24-11-02 17:05

Nu må vi jo ikke gøre TDC være end de er.
Jeg benytter TDC som udbyder og nyhedsserveren news.inet.tele.dk
og det går fint.
Den forsvundne meddelelse fra Evald Adamsen af 18.11.02 kl. 22.52
har jeg også på min skærm. Der må altså være en anden forklaring end
TDC's manglende stabilitet.

Poul Erik Vad Nielsen

Fra : Inger Eik

Dato : 24-11-02 11:17

Evald Adamsen wrote:
> Hej Ng
>
> Er der en naturlig forklaring hvorfor indlæg/eftersøgning fra den
> 19-11-02 er slettet ??
> Er "kvoten" opbrugt eller.......
> Indsent 19-11-02:

Ser at du bruker OE ver. 6 til news. Du må kanskje sjekke Verktøy -
Alternativer - Vedlikehold og se hvor mange dager det er satt at innlegg
skal bevares på din maskin. Antall dager kan du bestemme selv. Hvis det er
spesielle innlegg du vil følge med på, kan du også sikre deg mor at de blir
slettet ved å klikke på brillene til venstre utfor innlegget.

I noen tilfeller kan en også få tilbake tidligere innlegg ved å slette
gruppen og så abonnere på den på nytt. Men da forsvinner alle innlegg, også
de med brillene på.

--
MVH
Inger

(Remove .spam and .thanks from my address to reply)